ASV patērētāju pārliecībai mazāks kritums par sākotnēji lēsto (1)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

ASV patērētāju pārliecības indekss šā gada martā samazinājies līdz 80 punktiem, salīdzinot ar 81,6 punktiem februārī, liecina ziņu aģentūras «Reuters» un Mičiganas Universitātes jaunākā informācija.

Tādējādi indekss piedzīvojis mazāku kritumu par sākotnēji lēsto samazinājumu līdz 79,9 punktiem.

Taču, neskatoties uz to, patērētāju pārliecība ASV sasniegusi zemāko līmeni kopš pērnā gada novembra.

Analītiķi norāda, ka pārliecības kritums daļēji skaidrojams ar spekulācijām, ka ASV Centrālā banka procentu likmes varētu paaugstināt agrāk, nekā plānots iepriekš, tādējādi negatīvi ietekmējot patērētāju aizņemšanas iespēja

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu