ASV patērētāju pārliecības indekss šā gada martā samazinājies līdz 80 punktiem, salīdzinot ar 81,6 punktiem februārī, liecina ziņu aģentūras «Reuters» un Mičiganas Universitātes jaunākā informācija.
ASV patērētāju pārliecībai mazāks kritums par sākotnēji lēsto (1)
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Tādējādi indekss piedzīvojis mazāku kritumu par sākotnēji lēsto samazinājumu līdz 79,9 punktiem.
Taču, neskatoties uz to, patērētāju pārliecība ASV sasniegusi zemāko līmeni kopš pērnā gada novembra.
Analītiķi norāda, ka pārliecības kritums daļēji skaidrojams ar spekulācijām, ka ASV Centrālā banka procentu likmes varētu paaugstināt agrāk, nekā plānots iepriekš, tādējādi negatīvi ietekmējot patērētāju aizņemšanas iespēja