Latvijas iedzīvotāji visaktīvāk internetā iepērkas trešdienās ap plkst.13, liecina reklāmas un mediju aģentūras «Infinitum 8» un pētījumu kompānijas TNS veiktā pētījuma «E-komercijas patērētāju uzvedības modelis Latvijā 2014» rezultāti.
Visaktīvākā iepirkšanās internetā notiek trešdienas pusdienlaikā
Kā rāda pētījuma rezultāti, aplūkojot internetā veikto pirkumu īpatsvaru pa nedēļas dienām, laikā no pirmdienas līdz ceturtdienai tiek veikti 69% pirkumu, vislielāko intensitāti sasniedzot trešdienās, kad tiek veikti apmēram 18% no nedēļā izdarītajiem pirkumiem.
Salīdzinoši piektdienās internetā tiek veikti 13% pirkumu, bet sestdienās - tikai 8% no nedēļas laikā veiktajiem pirkumiem internetā.
Tikmēr pētījuma dati par veikto pirkumu īpatsvaru diennakts stundās rāda, ka izdarīto pirkumu skaits sāk augt sākot no plkst.7 rītā līdz plkst.13, sasniedzot maksimālo vērtību - 7,5% no dienas laikā veiktajiem pirkumiem.
Līdz darba dienas beigām veikto pirkumu īpatsvars nokrītas līdz 5%, bet atkal pieaug vakara stundās, kad cilvēki atgriezušies mājās veic 6,5% pirkumu.
Pētījums veikts visa 2014.gada garumā, lietojot «Google Analytics» tīkla analīzes rīku, un tajā piedalījās vairāk nekā 12 Latvijas lielākie e-komercijas pakalpojumu sniedzēji.