Visaktīvākā iepirkšanās internetā notiek trešdienas pusdienlaikā

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Latvijas iedzīvotāji visaktīvāk internetā iepērkas trešdienās ap plkst.13, liecina reklāmas un mediju aģentūras «Infinitum 8» un pētījumu kompānijas TNS veiktā pētījuma «E-komercijas patērētāju uzvedības modelis Latvijā 2014» rezultāti.

Kā rāda pētījuma rezultāti, aplūkojot internetā veikto pirkumu īpatsvaru pa nedēļas dienām, laikā no pirmdienas līdz ceturtdienai tiek veikti 69% pirkumu, vislielāko intensitāti sasniedzot trešdienās, kad tiek veikti apmēram 18% no nedēļā izdarītajiem pirkumiem.

Salīdzinoši piektdienās internetā tiek veikti 13% pirkumu, bet sestdienās - tikai 8% no nedēļas laikā veiktajiem pirkumiem internetā.

Tikmēr pētījuma dati par veikto pirkumu īpatsvaru diennakts stundās rāda, ka izdarīto pirkumu skaits sāk augt sākot no plkst.7 rītā līdz plkst.13, sasniedzot maksimālo vērtību - 7,5% no dienas laikā veiktajiem pirkumiem.

Līdz darba dienas beigām veikto pirkumu īpatsvars nokrītas līdz 5%, bet atkal pieaug vakara stundās, kad cilvēki atgriezušies mājās veic 6,5% pirkumu.

Pētījums veikts visa 2014.gada garumā, lietojot «Google Analytics» tīkla analīzes rīku, un tajā piedalījās vairāk nekā 12 Latvijas lielākie e-komercijas pakalpojumu sniedzēji.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu