ASV patērētāju pārliecība sasniedz 15 gados augstāko līmeni

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/LETA

Patērētāju pārliecības indekss ASV šā gada decembrī palielinājies līdz 113,7 punktiem salīdzinājumā ar koriģēto novembra rezultātu 109,4 punktu apmērā, tādējādi sasniedzot augstāko līmeni kopš 2001.gada augusta, liecina privātās pētījumu kompānijas «The Conference Board» jaunākie dati.

Turklāt indekss pieaudzis krietni straujāk par analītiķu iepriekš prognozēto pieaugumu līdz 108,5 punktiem, salīdzinot ar novembra sākotnēji lēsto rezultātu 107,1 punkta apmērā.

Jaunākie dati liecina, ka decembrī uzlabojušās mājsaimniecību prognozes valsts ekonomiskajai situācijai turpmākajos mēnešos, attiecīgajam indeksam palielinoties no 94,4 punktiem līdz 105,5 punktiem, kas ir augstākais līmenis kopš 2003.gada decembra.

Tāpat palielinājies to cilvēku skaits, kuri prognozē situācijas uzlabošanos darba tirgū, taču sarucis to patērētāju skaits, kuri vērtē apstākļus uzņēmējdarbības veikšanai kā labus.

Tikmēr patērētāju novērtējums valsts ekonomiskajai situācijai pasliktinājies, šim indeksam sarūkot no 132 punktiem līdz 126,1 punktam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu