«Cido grupa» sāk ražot jaunu alus zīmolu «Staburags», investējot € 120 000

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Dzērienu ražotāja SIA «Cido grupa» paplašinājusi alus ražošanu ar jaunu zīmolu «Staburags», izveidojot trīs zīmola šķirnes un jauninājumā ieguldot 120 000 eiro, informēja uzņēmuma pārstāvji.

«Staburags» tiks ražots pēc vēsturiskajām alus darītavas tradīcijām, rūpīgi piemeklējot izejvielas, lai pietuvinātu alus garšu senajām receptūrām. Patlaban sākta pirmo trīs šķirņu brūvēšana - «Staburags gaišais», «Staburags tumšais» un «Staburags baltais».

Kā norādīja «Lāčplēša» darītavas pārstāvis Uldis Vērsis, jaunajam alus zīmolam būs simboliska loma uzņēmuma produkcijas sortimentā. «Ar šo zīmolu atjaunojam stāstu par mūsu alus pirmsākumiem, vietējām amatnieku tradīcijām un vērtībām, ko mūsu aldari pārmantojuši no paaudze uz paaudzi,» sacīja Vērsis.

«Staburaga alu» ražo Liepājā, «Lāčplēša alus darītavā», kurā kopš 2008.gada ieguldīti vairāk nekā trīs miljoni eiro ar mērķi paaugstināt produktu kvalitāti un alus darītavas kapacitāti.

Pēc «Cido grupas» aplēsēm, kopējā uzņēmuma alus tirgus daļa patlaban ir aptuveni 22%, galvenokārt pateicoties alus zīmoliem «Lāčplēsis», kam ir 10,4% tirgus daļa, un «Līvu» - 11,6% tirgus daļa.

«Cido pārtikas grupa» dibināta 1994.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1 117 054 eiro, tas nodarbina 330 darbiniekus.

Kopš 2004.gada «Cido pārtikas grupa» ir Dānijas AS «Royal Unibrew» grupas uzņēmums.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu