RUS
Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

«Latvijas pasts» vēl 16 nodaļās ieviesis klientu plūsmas regulēšanu

LETA
Foto: Ieva Čīka/LETA

AS «Latvijas pasts» uzlabojusi vēl 16 pasta nodaļu klientu apkalpošanas servisu, aprīkojot tās ar daudzfunkcionālās klientu plūsmas regulēšanas sistēmas «In-Out» rindu mašīnām, pavēstīja uzņēmumā.

«2017.gada pirmajos trijos mēnešos «Latvijas pasts» īstenojis klientu apkalpošanas servisa uzlabojumus vēl 16 pasta nodaļās, ierīkojot tajās «In-Out» klientu plūsmas vadības sistēmu. 11 no šīm nodaļām atrodas Rīgā un Pierīgā, bet piecas nodaļas Latvijas reģionu pilsētās - Dobelē, Kuldīgā, Krāslavā, Limbažos un Ludzā. Pašlaik daudzfunkcionālā klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas jau 47 pasta nodaļās: 27 Rīgas un Pierīgas nodaļās, septiņās nodaļās Vidzemē, sešās Kurzemē, trīs Zemgalē un četrās nodaļās Latgalē,» informēja kompānijas pārstāvji.

Līdz šā gada beigām «In-Out» sistēma tiks ieviesta vēl 20 nodaļās visā Latvijā, tādējādi šādi aprīkotu pasta nodaļu kopskaitam sasniedzot 67.

Modernās klientu plūsmas vadības sistēmas rindu mašīnas regulē klientu kustību pasta nodaļā, bet klientiem tā ļauj pakalpojumu saņemšanai pieteikties arī attālināti, izmantojot «Latvijas pasta» mobilo lietotni tālrunī. Tādējādi iespējams iepriekš uzzināt to klientu skaitu, kas arī vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, ļaujot prognozēt gaidīšanas laiku. Savukārt brīdī, kad pienākusi rinda klientam trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās atgādinājums, bet, pienākot kārtas numuram, paziņojums, pie kuras kases jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.

«Latvijas pasta» mobilajā lietotnē iespējams ne tikai attālināti pieteikties pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļās, bet arī izsekot reģistrēta sūtījuma ceļam, kā arī sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.

Latvijas Pasts
0 Komentāri