Dzelzceļa kravu apjoms samazinās. Eksperte: lejupslīde ir smaga (2)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Latvijas dzelzceļa sistēma ir neefektīva un ir jāmaina, lai mēs spētu konkurēt ar citām valstīm, LTV raidījumā «Rīta Panorāma» sacīja biedrības «Baltijas asociācija Transports un loģistika»(BATL) prezidente Inga Antāne.

Ventspils virzienā dzelzceļa kravu apjoms ir samazinājies 50% apmērā. Lejupslīde ir smaga, sacīja Antāne. Cenu un kravu apjoms krīt.

Viņa uzskata, ka viens no iemesliem - Latvijas puses piedāvātais tarifs ir pārlieku neelastīgs. «Lietuvas dzelzceļš spēj būt elastīgāks visos jautājumos, Latvijā situācija tarifu ziņā ir ļoti neelastīga.»

VAS «Latvijas dzelzceļa» darbība ir jāpadara efektīva, lai mēs spētu konkurēt ar citām valstīm. Ir jāpārskata investīciju programma, vienotais tranzīta un loģistikas piedāvājums. «Pie šāda kravu apjoma, kas samazinās, mēs nevaram atļauties dzelzceļa elektrifikāciju,» sacīja Antāne.

Viņa minēja, ka Latvijā ir lielākais sliežu skaits Eiropā uz vienu iedzīvotāju. Infrastruktūra ir laba, bet to ir dārgi uzturēt.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu