Mīlētākā zīmola pozīciju Latvijā saglabājusi «Google»

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Latvijā mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā arī šogad ierindojusies «Google», liecina ceturtdien paziņotie ikgadējā «Mīlētāko zīmolu topa» dati. Savukārt par mīlētāko pašmāju zīmolu atzīts «Inbox».

Šogad pirmo reizi pasniegta arī «Grand Prix» balva zīmolam, kas spēja iegūt vislabāko rezultātu, un tā pasniegta graudaugu produktu zīmolam «Dobele».

Zīmolu topu šogad papildināja arī Latvijā pirmais "Start-up"" zīmolu tops un Darba devēju zīmolu tops. Starp "Start-up" zīmoliem pirmo vietu ieguva audio programmatūras jaunuzņēmums "Sonarworks", kas atzīts arī par inovatīvāko "start-up" zīmolu. Par visstraujāk augošo "start-up" zīmolu atzīts "Printful", savukārt "fin-tech" jaunuzņēmums, savstarpējo aizdevumu platforma "Mintos" atzīta par vislielāko rezonansi radījušo uzņēmumu.

Darba devēju zīmolu topa izpētē, vadītāju, potenciālo darbinieku un sabiedrības vērtējumā pirmo vietu ieguva «Latvijas mobilais telefons», apsteidzot tuvākos sekotājus «Swedbank», kas ieguva otro vietu, un nacionālo aviokompāniju «airBaltic», kas ierindojās trešajā vietā. Turpretī ceturto vietu ieguva «Latvijas valsts meži», bet piekto - «Latvenergo». Savukārt par spēcīgāko darba devēja zīmolu ar 100% vietējo kapitālu atzīts būvniecības uzņēmums «UPB».

Zaļāko zīmolu topā šogad pirmo vietu ieguva aizvadītā gada otrās vietas ieguvējs «Seal», apsteidzot 2016.gada zaļākā zīmola ieguvēju kosmētikas ražotāju «Madara», kas šogad ieguvis otro vietu. Topa trešo vietu ieguva maiznīca un konditorejas uzņēmums «Lāči», kas šogad pakāpās par divām vietām. Savukārt straujāk zaļojošā zīmola titulu ieguva auto zīmols «Toyota», bet par zaļāko «start-up» zīmolu atzīts jaunuzņēmums «Ovi Watch».

Vienlaikus «Youtube» atzīts par gada unikālāko zīmolu, savukārt par kvalitatīvāko zīmolu atzīts «Nike». Par izdevīgāko zīmolu otro gadu pēc kārtas atzīts mazumtirdzniecības veikalu tīkls «Maxima». Specbalva «Zīmols ar potenciālu» šogad piešķirta maiznīcai «Liepkalni», bet par straujāk augošo zīmolu atzīts 360TV.

Šogad Liepājas pilsēta atzīta par ietekmīgāko zīmolu sociālajos tīklos, savukārt portāls «Delfi» otro gadu pēc kārtas atzīts par ietekmīgāko mediju zīmolu sociālajos tīklos.

Par darba devēju iecienītāko platformu un visstraujāk augošāko sociālo tīklu Latvijā atzīts «Linkedin», savukārt «Latvijas mobilais telefons» atzīts par aktīvāko zīmolu Latvijas «Linkedin» tirgū. Turpretī specbalva par veiksmīgāko globālo kampaņu «Linkedin» pasniegta «Telia Latvia».

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu