«MTTC Latvija» līdz gada beigām investēs vairāk nekā € 100 000 klientu apkalpošanas centru izveidē

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Mobilo telefonu serviss SIA «MTTC Latvija», izvēršot biznesu mazumtirdzniecības segmentā, līdz gada beigām plāno investēt vairāk nekā 100 000 eiro jaunu klientu apkalpošanas centru izveidē lielākajos tirdzniecības centros Rīgā un citviet Latvijā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Sākot servisa centru tīkla izveidi, «MTTC Latvija» līdz šim atvēris trīs salonus, no kuriem jaunākais atklāts tirdzniecības parkā «Alfa».

Iepriekš «MTTC Latvija» darbojās biznesa segmentā, apkalpojot mobilo sakaru operatorus un labojot viņu klientu bojātās mobilās ierīces. Taču līdz ar jauno klientu apkalpošanas centru atvēršanu, cilvēki bojātos telefonus varēs nogādāt labošanai «MTTC» salonos, kur veiks gan garantijas, gan negarantijas telefonu un planšetdatoru remontus. Papildu standarta telefonu servisa pakalpojumiem, «MTTC» salons varēs vērsties arī, lai pārbaudītu telefona «veselību» jeb veikt tā diagnostiku, kā arī būs iespēja nodot veco telefonu pret atlīdzību vai saņemt profesionālu konsultāciju par drošāku mobilo ierīču lietošanu ikdienā.

«MTTC Latvija» vadītāja Agnese Meija norādīja, ka uzņēmuma stratēģija ir nodrošināt remonta kvalitātes garantiju, strādājot tikai ar ražotāju oriģinālajām detaļām, kā arī pieejamību klientiem.

«MTTC» ir ražotāju autorizētais mobilo ierīču servisa centrs, kas veic gan garantijas, gan negarantijas ierīču diagnostiku un remontu pasaules vadošajiem viedierīču zīmoliem - «Samsung», «HTC», «Sony», «CAT», «Microsoft» un citiem. «MTTC» pārstāvēta Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Somijā, Nīderlandē un Itālijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu