Vairāk nekā puse apdrošināšanas polišu tiek apmaksātas telefoniski

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: depositphotos.com

Lai atrisinātu ar apdrošināšanu saistītus jautājumus, arvien vairāk klientu izvēlas iespēju saņemt pakalpojumu telefona sarunas laikā, tostarp apmaksāt apdrošināšanas polises. Tāpat arvien biežāk saziņai ar apdrošinātāju tiek izmantotas dažādas saziņas aplikācijas.

Kā liecina apdrošināšanas kompānijas «BTA Baltic Insurance Company» apkopotā informācija, kopš BTA Klientu atbalsta dienests darbojas visu diennakti gan brīvdienās, gan svētku dienās, gandrīz visus ar auto, īpašumu, nelaimes gadījumu, ceļojumu apdrošināšanu saistītos jautājumus var atrisināt pa telefonu vai arī izmantojot kādu no modernajiem saziņas kanāliem. Tāpat telefona sarunas laikā var arī iegādāties jebkāda veida apdrošināšanas polisi un uzreiz arī par to norēķināties. Pašlaik vairāk kā puse apdrošināšanas polišu tiek apmaksātas telefonsarunas laikā. Telefoniski iespējams arī noskaidrot jebkādu nepieciešamo informāciju un ātri saņemt praktisku palīdzību.

Piemēram, ja uz ceļa ir gadījusies tehniska ķibele vai avārija, konsultants izstāstīs, kā rīkoties, lai atrisinātu situāciju un kādi ir nākamie soļi, lai pieteiktu apdrošināšanas atlīdzību. Pa telefonu var tikt organizēti tā dēvētie ātrie atlīdzību lēmumi, piemēram, konsultants norīko, uz kuru auto servisu jābrauc, kādi pakalpojumi un kādā mērā tiks atlīdzināti u.c., kā arī telefona sarunā var pieteikt apdrošināšanas atlīdzības lietu.

Finanšu nozarē uzņēmuma BTA Klientu atbalsta dienests pirmais ieviesa WhatsApp, un šobrīd tas ir trešais populārākais komunikācijas kanāls, ko klienti izmanto saziņā ar BTA. Piemēram, lai pieteiktu atlīdzības gadījumu, WhatsApp var ērti atsūtīt negadījuma vai dokumentu fotogrāfijas. Lietuvā un Igaunijā turpretim populārākā aplikācija saziņai ar apdrošinātāju ir Viber.

Kā liecina statistika, lielākā daļa nelaimes gadījumu notiek brīvdienās un svētku dienās. Toapliecina arī BTA Klientu atbalsta dienesta novērojumi - pārsvarā zvani par dažādiem ar apdrošināšanu saistītiem jautājumiem tiek saņemti pirmdienās un piektdienās, kā arī pēcsvētku dienās. Šobrīd vair nav nepieciešams gaidīt biroja darba laiku, jo Klientu atbalsta dienests darbojas ik dienu pilnu diennakti. Palīdzība tiek sniegta ne tikai

Šī gada tendence ir piedāvāt saviem klientiem apdrošināšanas polises iegādāties telefoniski vai tiešsaistē. Latvijas apdrošinātāju tirgū BTA ir lielākais zvanu un klientu atbalsta centrs, kas piedāvā atbalstu saviem klientiem 24/7 gan zvanot uz zvanu centru,gan tiešsaistē un iespēju izmantot čata aplikācijas Whatsapp un Viber. Pārējie apdrošinātāji, kā AAS «BALTA», «ERGO», «IF», ADB «Gjensidige» un Baltijas Apdrošināšanas Nams saviem klientiem piedāvā iespēju attālināti iegādāties jaunas polises, pieteikt atlīdzības un sekot līdz statusam, kā arī apmaksāt rēķinus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu