Nākamnedēļ informēs par «Rail Baltica» projekta līdzšinējo gaitu un plāniem šogad

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Lai informētu par «Rail Baltica» projekta progresu un īstenošanu Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, kā arī galvenajiem 2018.gada mērķiem, Baltijas valstu kopuzņēmums «RB Rail» nākamnedēļ rīkos preses konferenci, informēja «RB Rail» pārstāvji.

«Rail Baltica» projekta ieviešana visās trīs Baltijas valstīs noslēdzās ar būvprojektēšanas fāzes uzsākšanu. Preses konferences dalībnieki - centrālais projekta koordinators un trīs valstu nacionālo ieviesējorganizāciju pārstāvji - prezentēs pagājušā gada progresu projekta ieviešanā katrā no Baltijas valstīm, kā arī sniegs informāciju par šī gada mērķiem un uzdevumiem projekta ieviešanā.

Preses konference norisināsies otrdien, 23.janvārī, plkst.10 Lietuvas galvaspilsētā Viļņā, to būs iespējams vērot arī interneta tiešraidē «Rail Baltica» projekta mājaslapā «http://www.railbaltica.org».

Pasākumā piedalīsies «RB Rail» izpilddirektore un valdes priekšsēdētāja Baiba Rubesa, Lietuvas dzelzceļa uzņēmuma «Lietuvos geležinkeliai» «Rail Baltica» koordinēšanas nodaļas direktors Arenijus Jackus, SIA «Eiropas dzelzceļa līnijas» Attīstības un sadarbības departamenta direktors Agnis Driksna un «Rail Baltic Estonia OU» valdes priekšsēdētāja Rīa Sillave.

«RB Rail» ir daudznacionāls Igaunijas, Latvijas un Lietuvas kopuzņēmums, kas tika izveidots, lai īstenotu «Rail Baltica» projektu. «RB Rail» ir centrālais «Rail Baltica» projekta koordinators. Tā galvenie uzdevumi ir dzelzceļa projekta izstrāde, būvniecība un mārketinga aktivitāšu realizācija.

«Rail Baltica» projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Plānots, ka pa jauno dzelzceļa līniju pasažieru vilcienu ātrums varēs sasniegt 240 kilometrus stundā, bet kravas vilcienu - 120 kilometrus stundā.

Jaunākie dati liecina, ka «Rail Baltica» izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu