«Maxima Grupe» līdz 2025.gadam Latvijā, Lietuvā un Igaunijā plāno pārstāt tirgot sprostos turētu vistu olas

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

«Maxima Grupe» izvirzījusi mērķi līdz 2025. gadam pārtraukt tirgot sprostos turētu vistu olas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, aģentūru LETA informēja kompānijā.

«»Maxima Grupe» rūpējas par kvalitāti, cenu un ražošanas metodēm produktiem, kurus tirgo uzņēmuma mazumtirdzniecības ķēdes. Mēs jūtam, kā pieaug patērētāju interese un līdzdalība dzīvnieku tiesību un labturības jautājumos gan pasaulē, gan Baltijas valstīs. Sekojot tam, uzņēmums «Maxima Grupe» šodien ir izvirzījis mērķi - līdz 2025. gadam visās Baltijas valstīs pārtraukt iegādāties sprostos turētu vistu olas,» norādīja «Maxima Grupe» vadītājs un valdes loceklis Roberts Čipkus.

Kompānijā informēja, ka sprostos turētu vistu olu tirdzniecību plānots pārtraukt pakāpeniski, lai nodrošinātu, ka tas nelabvēlīgi neietekmē klientus un piegādātājus un pāreja tiktu pārvaldīta efektīvi. Sākotnēji paredzams brīvos apstākļos turētu vistu olu pieprasījuma un piedāvājuma pieaugums, izglītojoša kampaņa un cieša sadarbība ar ražotājiem, valsts iestādēm un citām interešu grupām.

«Maxima Latvija» vadītājs Andris Vilcmeiers sacīja, ka sabiedrības aktīvā daļa izsaka vēlmi maksāt vairāk par noteiktiem produktiem, tai skaitā brīvas turēšanas apstākļos augušām vistu olām un tas jāņem vērā. «Esam rūpīgi analizējuši patērētāju paradumus Latvijā un pārrunājuši šo jautājumu ar mūsu piegādātājiem, secinot, ka ir jāmeklē veidi, kā skaidrot plašākai sabiedrībai dažādu produktu izcelsmes atšķirības. Tāpat jāturpina darbs pie tā, lai padarītu brīvās turēšanas apstākļos augušu vistu olas vēl pieejamākas mūsu pircējiem,» sacīja Vilcmeiers.

Viņš piebilda, ka «Maxima Latvija» ar piegādātājiem ir nepieciešams kopīgi strādāt pie pakāpeniska un saprātīga pārejas perioda, kurā tie var pielāgoties aktuālākajām sabiedrības prasībām un patēriņa tendencēm.

«Maxima Grupe» pārvalda mazumtirdzniecības tīklus ar zīmoliem «Maxima» (Baltijas valstīs), «Aldik» (Polijā), «T-Market» (Bulgārijā) un pārtikas un ikdienas patēriņa preču internetveikalu «Barbora». «Maxima Grupe» konsolidētais apgrozījums 2016.gadā sasniedza 2,693 miljardus eiro.

Jau ziņots, ka «Maxima Latvija» apgrozījums 2016.gadā bija 694 miljoni eiro, kas ir par 0,7% vairāk nekā 2015.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 37,5% un bija 11,98 miljoni eiro. Uzņēmua 2017.gada rezultāti vēl nav publiskoti

«Maxima Latvija» reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro.

«Maxima Latvija» pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai «Lincoln Land Erste B.V», liecina «Firmas.lv» informācija.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu