«Swedbank» plāno veidot Konsultāciju centra filiāli arī Ventspilī

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

«Swedbank» plāno veidot Konsultāciju centra filiāli arī Ventspilī, kā arī apzina iespējas šādu filiāli izveidot Latgalē, aģentūrai LETA pavēstīja «Swedbank» mediju attiecību vadītāja Kristīne Jakubovska.

«Veiksmīga Konsultāciju centra filiāles izveide Valmierā, kur kopumā ir radītas 40 jaunas darba vietas, rosinājusi izpētīt un īstenot ieceri šādas struktūrvienības veidot arī citos Latvijas reģionos. Patlaban jaunas Konsultāciju centra filiāles izveide ir sākta arī Ventspilī. Kā nākamās Konsultācijas centra filiāles vieta patlaban tiek pētīta Latgale,» sacīja Jakubovska.

Viņa piebilda, ka Valmieras Konsultāciju centra filiāles komanda piedāvā klientiem rakstiskās konsultācijas, bet filiāle Ventspilī koncentrēties uz klientu-privātpersonu zvanu apkalpošanu, kā arī atbildēs uz rakstiski uzdotajiem jautājumiem. Ventspilī jau ir piemeklēta Konsultāciju centra vajadzībām piemērota ēka, un sākta darbinieku atlase.

Jakubovska informēja, ka nākotnē «Swedbank» reģionālās Konsultāciju centra filiālēs varētu strādāt vismaz 30% no visas attālinātās apkalpošanas darbinieku komandas.

«Mūsdienās iedzīvotāji un uzņēmumi vēlas saņemt pakalpojumus sev ērtā laikā un vietā. Arī bankas klienti arvien vairāk savus finanšu jautājumus vēlas risināt attālināti - internetā vai pa tālruni -, līdz ar to pieaug Konsultāciju centra zvanu un arī dažāda veida sarakstes apmērs. Turklāt būtiski, ka darbinieki, kas veic šādas funkcijas, var strādāt plašā ģeogrāfiskā pārklājumā: svarīga ir piemērota infrastruktūra, kā arī darbinieku atrašanas iespējas ar attiecīgām kompetencēm. Redzam, ka arī šādā darbavietu izveidošanā varam un gribam arvien plašāk raudzīties visas Latvijas mērogā, tādējādi gan atrodot vērtīgus kolēģus visā Latvijā, gan atbalstot reģionālo nodarbinātību un attīstību,» sacīja «Swedbank» Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.

«Swedbank» Konsultāciju centrā klientiem tiek nodrošinātas attālinātās konsultācijas par bankas pakalpojumiem dažādos kanālos. Kopumā «Swedbank» Konsultāciju centrā strādā 180 darbinieku, kuri ik dienu saņem teju 3500 klientu zvanu, 1000 rakstisko jautājumu, nodrošina finanšu konsultācijas par bankas pakalpojumiem gandrīz 700 klientiem, kā arī konsultē par finansēšanas iespējām aptuveni 500 klientus dienā.

Pēc aktīvu apmēra «Swedbank» ir lielākā banka Latvijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu