Londona aizliedz Francijas reklāmas kampaņu uzņēmumu pārvilināšanai pēc «Brexit»

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: EPA/Scanpix

Londonas sabiedriskā transporta kompānija «Transport for London» (TfL) aizliegusi Francijas īstenotu reklāmas kampaņu, kuras mērķis bija mudināt Lielbritānijas uzņēmumus pēc valsts izstāšanas no Eiropas Savienības (ES) pārcelties uz Francijas ziemeļu reģionu Normandiju, vēsta «Euronews».

Kampaņas gaitā Londonas metro un autobusos tika izvietotas reklāmas, kurās uzņēmumu īpašnieki, kas neatbalsta Lielbritānijas izstāšanos no ES, tiek aicināti «balsot ar kājām» un «atstāt pēc-«Brexit» bažas aiz muguras».

Reklāmas kampaņu īstenoja Normandijas Attīstības aģentūra.

«Ja jūs nebalsojāt par «Brexit» vai ja tas nav labi jūsu biznesam, kāpēc tagad nebalsot ar kājām un neatvērt biroju vai rūpnīcu Normandijā?» teikts reklāmā, kas stilizēta kā fiktīvs laikraksts «The Normandy Times».

«Laikrakstā» arī norādīts, ka tiek «meklēti uzņēmēji, kas ir alerģiski pret pēc-«Brexit» tarifiem, noteikumiem un ierobežojumiem».

TfL lēmumu aizliegt šo reklāmu izvietošanu skaidroja ar to, ka šī kampaņa skar sensitīvu jautājumu, kas varot izraisīt publiskas domstarpības.

Tāpat minētā kampaņa pilnībā neatbilstot TfL noteikumiem par reklāmu izvietošanu.

Normandijas amatpersonas uz TfL lēmumu reaģējušas ar paziņojumu, ka transporta kompānijai trūkstot humora izjūtas.

Normandija Lielbritānijas uzņēmumiem, kas nolems savu darbību pārcelt uz šo Francijas reģionu, piedāvā nodokļu atlaides un subsīdijas līdz pat 100 000 eiro apmērā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu