Izsludināts otrais «Rail Baltica» dzelzceļa līnijas būvprojekta iepirkums Latvijā

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka / LETA

Turpinot ieviest «Rail Baltica» globālā projekta būvprojektēšanas fāzes aktivitātes, Baltijas valstu kopuzņēmums «RB Rail» ir izsludinājis nākamo iepirkuma konkursu, informēja «RB Rail» pārstāvji.

Konkurss izsludināts iepirkumam «Būvprojektēšanas darbi un autoruzraudzība jaunam sliežu ceļam posmā Vangaži-Salaspils-Misa». Priekšlikumu iesniegšanas termiņš iepirkumā ir 2018.gada 18.jūnijs.

«RB Rail» tehniskais direktors Marts Nīlsens norādīja, ka jaunais detalizētais būvprojekta iepirkums attiecas uz 60 kilometru «Rail Baltica» dzelzceļa līnijas posmu no Vangažiem līdz Ķivuļurgas upei un posmu no Ķivuļurgas upes caur Salaspili līdz Misas upei. Būvprojekta specifikācijā iekļauta desmit tiltu, kā arī 14 ceļa pāreju, 15 dzelzceļa pāreju, četru dzīvnieku pāreju, 45 caurteku un 12 galveno gāzvadu šķērsojumu izveide.

Iepirkums tiek organizēts divās kārtās - kandidātu atlase priekšlikumu iesniegšanai konkursa otrajai kārtai un aicināto kandidātu priekšlikumu izvērtēšana un līgumslēgšanas tiesību piešķiršana. Detalizēta informācija par pakalpojumu apmēru, ko paredz iepirkums, tiks sniegta kandidātiem, kuri kvalificējušies konkursa pirmajai kārtai.

Šī iepirkuma mērķis ir nodrošināt posma Vangaži-Salaspils-Misa dzelzceļa zemes klātnes, virsbūves un saistīto inženiertehnisko būvju būvprojektēšanu un būvprojektēšanas uzraudzības pakalpojumu sniegšanu jauna standarta sliežu ceļam pasažieru un kravu pārvadājumiem.

Pieteikumi ir jāiesniedz elektroniski, izmantojot Elektroniskās iepirkumu sistēmas piedāvātos rīkus, atzīmēja «RB Rail» pārstāvji.

Baltijas valstu kopuzņēmums «RB Rail» ir centrālais «Rail Baltica» projekta koordinators.

«Rail Baltica» projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Projekta «Rail Baltica» izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu