Eksperts: Lielās veikalu ķēdes par pircēju šodien zina tikpat, cik agrāk mazie lauku veikaliņi

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Kad pakāpeniski izzuda mazie veikaliņi, izzuda saikne starp pircēju un pārdevēju, bet šodien, pateicoties tehnoloģijām, tā ir atjaunojusies, runājot par digitālajām tendencēm, kas tuvāko gadu laikā ietekmēs cilvēku dzīvi Latvijā, sacīja informācijas tehnoloģiju (IT) «Accenture Latvijas filiāle» vadītājs Maksims Jegorovs.

Kā paskaidroja Jegorovs, kad pakāpeniski izzuda nelielie veikaliņi, kuros pārdevējs personīgi zināja katru pircēju, pazuda saikne starp pircēju un pārdevēju. «Pateicoties tehnoloģijām, šī saikne ir atkal,» ir pārliecināts Jegorovs. «Kad ieej, piemēram, «Rimi», ar klientu kartes palīdzību «Rimi» var par tevi izspriest visu tādā pašā apjomā kā nelielie veikaliņi laukos 19.gadsimta beigās, kas zināja savus pircējus.»

«Šodien jebkurš ar tehnoloģijām draudzīgs veikals var ne tikai saprast, ko cilvēks darījis līdz šim, bet var arī prognozēt, ko cilvēks izdarīs nākotnē, un attiecīgi rīkoties,» piebilda Jegorovs, norādot, ka līdz ar to izplūst fiksētas cenas koncepts, minot gan pozitīvus, gan negatīvus personīgo piedāvājumu gadījumus.

«Accenture» ir starptautisks vadības konsultāciju, tehnoloģisko pakalpojumu un ārpakalpojumu uzņēmums, kas apkalpo savus klientus 120 pasaules valstīs. Uzņēmumā strādā ap 319 000 cilvēku 52 pasaules valstīs. «Accenture Latvijas filiāle» dibināta 2002.gadā. Patlaban «Accenture Latvijas filiāle» ir lielākais IT uzņēmums Latvijā pēc darbinieku skaita, nodrošinot darbvietas vairāk nekā 500 IT speciālistiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu