«Tele2»: Pieaug pēcapmaksas pieslēgumu popularitāte

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Pēdējo gadu laikā mobilajos sakaros arvien vairāk pieaug pēcapmaksas pieslēgumu popularitāte, intervijā aģentūrai BNS pastāstīja telekomunikāciju operatora «Tele2» valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

«Kopējā tendence ir tāda, ka aizvien populārāki kļūst pēcapmaksas pieslēgumi un mūsu tirgus daļa šajā sektorā pēdējos gados ir krietni augusi. Savukārt priekšapmaksas karšu tirgū mums joprojām ir ap 70% no tirgus. Taču kopumā pēcapmaksas klientu mums pašlaik ir vairāk nekā priekšapmaksas,» skaidroja Vancovičs.

Pēcapmaksas pieslēgumu popularitātes palielināšanos viņš skaidroja ar nosacījumiem un cenām, kuras ir kļuvušas pievilcīgākas, tādēļ arī cilvēki arvien vairāk izmanto tās priekšrocības, ko dod pastāvīgs pieslēgums. «Vienlaikus ir arī pietiekami daudz klientu, kuri novērtē izdevumu kontroles priekšrocības, kuras dod priekšapmaksas kartes,» uzsvēra «Tele2» valdes priekšsēdētājs.

Savukārt komentējot tendences maksājumos par mobilo sakaru pakalpojumiem, Vancovičs atzina, ka kavēto maksājumu apjoms strauji sāka samazināties tieši ekonomiskās krīzes gados. «Tieši spiedīgos apstākļos cilvēki daudz lielāku uzmanību sāka pievērst maksāšanas disciplīnai, savam kredītvērtējumam un daudz nopietnāk izturējās pret saistībām,» skaidroja «Tele2» valdes priekšsēdētājs, piebilstot, ka «treknajos gados» nemaksātāju procents bija daudz augstāks.

Tomēr viņš uzsvēra, ka kavēto maksājumu īpatsvars joprojām ir salīdzinoši zems, lai arī to īpatsvars ir nedaudz pakāpies salīdzinājumā ar krīzes gadiem.

«Tele2» dibināts 1997.gadā un pilnībā pieder SIA «Tele2 Holdings», kas savukārt pieder Zviedrijā reģistrētajam uzņēmumam «Tele2 Sverige Aktiebolag». Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 103,693 miljoni eiro, bet peļņa - 15,182 miljoni eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu