«Latvijas balzama» zīmolam «Moskovskaya Vodka» pērn 25% pārdošanas rādītāju kāpums

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Neraugoties uz pasaules tirgos vērojamo degvīna pārdošanas kritumu, alkohola ražošanas un tirdzniecības holdinga «Amber Beverage Group» zīmols «Moskovskaya Vodka», kuru ražo AS «Latvijas balzams», pērn pārdots par 25% vairāk nekā gadu iepriekš, turklāt šogad kompānija plāno būtiski audzēt degvīna «Moskovskaya» pārdošanas apjomus pasaulē.

Kā aģentūru LETA informēja uzņēmuma komunikācijas vadītāja Dana Hasana, zīmola «Moskovskaya» pārdošanas rādītāji pasaulē pērn auguši par 9%, savukārt šogad plānots kāpināt «Moskovskaya® Vodka» realizācijas apjomus vēl uz pusi.

«Tik ambiciozus mērķus ļauj izvirzīt plānotā straujā zīmola izaugsme lielajos degvīna tirgos, īpaši ASV un Lielbritānijā. Latvijā ražotais degvīns «Moskovskaya® Vodka» pieejams pārdošanā vairāk nekā 40 tirgos, ieskaitot Centrālameriku un ASV,» norādīja uzņēmuma pārstāve.

Tāpat viņa informēja, ka uzņēmums nupat ir laidis klajā «Latvijas balzams» ražoto degvīnu «Moskovskaya» īpaša dizaina pudelē ar pasaku tēliem. Tā kā zīmola saknes un rašanās ir saistīta ar Krievijas impēriju, limitētas sērijas pudeles dizains radīts, iedvesmojoties no krievu tautas pasaku varoņiem, tā ilustrējot dzēriena izcelsmi. Pudeles košo etiķeti veidojis britu dizainers Īans Makartūrs sadarbībā ar Lietuvas reklāmas aģentūru «Not-Perfect».

Limitētās sērijas produkts jau ir pieejams Baltijas valstu tirgos, un kā nākamie tiem sekos Spānija, Itālija, Portugāle, Libāna, Gruzija un Austrija.

Zīmola kvalitāti un ilgtspēju apliecina arī godalgas daudzos pasaules alkoholisko dzērienu un vīnu konkursos. Pēdējo divu gadu laikā «Moskovskaya Vodka» ieguvusi sešus starptautiskus apbalvojumus industrijas izstādēs ASV, Ķīnā, Lielbritānijā, ASV un Beļģijā.

Kā ziņots, holdinga kompānija «Amber Beverage Group» tika izveidota 2014.gada oktobrī, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai «SPI Group» apvienojot Baltijas uzņēmumus - AS «Latvijas balzams», dzērienu izplatītājus «SPI Distribution Latvia», «SPI Distribution Estonia» un «Bennet Distributors» Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi «Latvijas balzams veikali» Latvijā un «Darija» Lietuvā.

«Amber Beverage Group» dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija «S.P.I. Regional Business Unit B.V.».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu