«Bite»: Par paaugstinātas zvaniem klientus brīdinām 500 000 reižu mēnesī

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Lai pasargātu klientus no nepatīkamiem pārsteigumiem rēķinos, mobilo sakaru operators «Bite Latvija» («Bite») pirms pieciem gadiem ieviesa pakalpojumu – īpašu signālu jeb «sunīti», kas brīdina par zvaniem uz paaugstinātas maksas numuriem, un brīdinājuma signāls ik mēnesi tiek atskaņots apmēram 500 000 reižu, sacīja uzņēmumā. «Bite» ieviestā brīdinājuma sistēma ir vienīgā Latvijā.

«Mūsu fokuss vienmēr ir bijis mūsu klienti, tāpēc pakalpojumus cenšamies pielāgot viņu vēlmēm un vajadzībām, tā padarot klientu ikdienu daudz ērtāku, drošāku un aizraujošāku. Tas, ka reālās zvanu izmaksas mobilo sakaru lietotāji var uzzināt tikai saņemot rēķinu, ir aktuāla problēma, ko sapratām jau pirms pieciem gadiem. Tādēļ izrādījām iniciatīvu un ieviesām šo drošības pakalpojumu jeb «sunīti»,» skaidroja «Bite» vadītājs Kaspars Buls.

«Jāatzīst, kad prezentējām šo pakalpojumu nozarei, bija tādi, kas teica, ka esam neprātīgi, jo, saņemot brīdinājumus, klienti pārtrauks zvanīt uz paaugstinātas maksas numuriem un mēs zaudēsim peļņu. Taču mūsu prioritāte bija un joprojām ir klientu lojalitāte un apmierinātība. Tagad, pēc pieciem gadiem, varu teikt – klienti dažādus paaugstinātas maksas servisus izmanto joprojām. Vēl vairāk – viņi jūtas pateicīgi un droši, jo palīdzam viņiem izvairīties no nepatīkamiem pārsteigumiem rēķinos,» piebilda «Bite» vadītājs.

Kā ziņots, pēc pieaugoša iedzīvotāju sūdzību skaita par zvaniem, kas veikti par paaugstinātu tarifu, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) rosina noteikt telefonsakaru operatoriem par pienākumu brīdināt klientus par paaugstinātas maksas zvaniem ar balss paziņojumu, kas iekļauj sevī arī informāciju par zvana izmaksām.

Šāds brīdinājums būs jāsniedz gadījumos, kad zvana tarifs pārsniegs augšējo robežu - 2,1 centu minūtē.

SPRK pārstāvji uzsvēra, ka operatoriem būs izvēle - samazināt tarifu zem šī sliekšņa vai investēt brīdinājuma sistēmas izveidē. Arī galalietotājam būs izvēles iespēja - saņemt vai atteikties no brīdinājuma saņemšanas.

SPRK izsludinājusi šī jautājuma publisko konsultāciju līdz 15.maijam.

Izmaiņas plānots ieviest no 2018.gada 1.janvāra.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu