Apdrošinātājs BTA maina vizuālo tēlu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Risku apdrošinātājs AS «BTA Baltic Insurance Company» (BTA) Latvijā, Lietuvā un Igaunijā maina zīmola identitāti.

Jaunais vizuālais tēls pamatā izstrādāts uzņēmuma iekšienē, atsevišķiem pakalpojumiem piesaistot ārējos speciālistus, pastāstīja BTA Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta direktore Linda Upeniece.

Pārmaiņās ieguldīto līdzekļu apmēru uzņēmums patlaban nevar pateikt, jo zīmola maiņas process visā Baltijā noritēs vairākos etapos un ilgs līdz gada beigām, kad arī būs iespējams apkopot datus par projekta kopējām izmaksām.

Jaunais zīmols neietekmēs noslēgtos līgumus un citu veidu saistības, jo sabiedrības nosaukums, rekvizīti un akcionāru struktūra saglabājas līdzšinējā.

Kā ziņots, BTA pagājušajā gadā strādāja ar auditēto peļņu 1,932 miljonu eiro apmērā. Bruto apdrošināšanas prēmijās BTA pērn parakstīja 130,808 miljonus eiro, bet bruto atlīdzībās kompānija izmaksāja 77,467 miljonus eiro.

BTA lielākais akcionārs ir «Vienna Insurance Group AG», kurā ietilpst vairāk nekā 50 apdrošināšanas sabiedrības 25 valstīs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu