Piektdiena, 22. jūnijā Vārda dienas: Laimdots Laimiņš Ludmila
Komentāri
Autorizējies šeit:
Uldis Rolis
18 aprīlī, 06:04
Elektroauto lietošanu nosaka tā veikspēja, gluži tas pats kas mobilā telefona lietošnas laiku.Pajautājiet "ābolu" ipašniekiem vai ziemā ārā var runāt ilgi! Ceru ka atbilde būs vaļsirdīga! Mana pieredze 130000 km garumā EW ir pozitīva un varu apstiprināt ka bateriju ietilpība pēc ražotāja datiem pēc 6 gadiem nokritās par 7 %. Jāpiezīmē ka maršrutu ir jāplāno un nevar vieglprātīgi braukt , kur tīkas. Tas jau atiecas arī uz citiem automobiļiem, ja bākā palikuši tikai 5 litri.... Visi 130000 km nobraukti ne reizi neapmeklējot publiskās uzlādes vietas, tātad var saplānot maršrutus.
R
Rolfs
11 septembrī, 19:09
Tāds pamatīgs apčakars. Cik vēl maksās to krāmu utilizācija?
Arnis Bergs
11 septembrī, 15:09
Elektromobiļu, kā visu elektrisko-akumulatoru transportlīdzekļu, nobraukums pasē norādīts kā "līdz", tātad, kā maksimāli iespējamais noteiktos apstākļos. Rakstā (faktiski, radio raidījumā) nav minēti piemēri elektromobiļu intensīvai izmatošanai: piem., KPFI finansēto projektu ietveros iegādāto Nissan e-NV200 vidējais nobraukums 2015.gadā sastādīja 21,3 tūkst. km, savukārt 2016.gadā Nissan e-NV200 maksimālais nobraukums bija 56,6 tūkst. km, bet VW e-Up – 33,2 tūkst. km. Rīgā elektromobiļi sniedz taksometra pakalpojumus, tātad raksta virsraksts neatbilst īstenībai.
Miks Freimanis
11 septembrī, 15:09
Tas, ka solīts makā nekrīt (uzpildes stacijas), ir tautas paruna, kuru vajadzēja pieņemt tiem, kuri iegādājās - līdz 80% naudiņas atpakaļ jau arī kārdinoši - kā neņemsi, ja mutē sviež. Ne bija pieredzējuši konsultanti, ne pircēji. Par tālāku attīstību - vai kāds no ieviesējiem ir rēķinājis ne tikai ieguvumu, bet arī dīklstāves stundu šoferim, kurš pārvietojas ar standarta degvielu. Diez vai! Ja aug stundas alga šoferim, izmaksas par dīkstāvi aug arī papīriem... :)
© TVNET. Visas tiesības paturētas