Ceturtdiena, 19. jūlijā Vārda dienas: Digna Jautrīte Kamila Sāra
Komentāri
Autorizējies šeit:
Dzintars Gulbis
1 novembrī, 19:11
Izrēķinot iznāk, ka vidējā atlīdzība ir ap tūkstoš eiro. Ai ai ai .....
Dzintars Gulbis
1 novembrī, 19:11
Visa problēma ir saistīta ar jauno, ļoti dārgo autiņu ienākšanu apritē. Daudzos gadījumos tiem pie stūres sēž vadītāji/as, kuriem ir stipri vājas šofera iemaņas, tādēļ izraisa satiksmes negadījumus, kuros bieži par vainīgiem atzīst otro pusi. Izdevumi apdrošināšanas kompānijām rodas arī tādēļ, ka vērtētāji bieži nosaka ļoti paaugstinātas remontizmaksas, var tikai minēt kādas ieinteresētības dēļ.
Aivars Krūmiņš
1 novembrī, 18:11
Jebkurš uzņēmējs atsakās no pasākuma kurš viņam nes zaudējumus. Ja tā tiešām būtu ka OCTA ir vieni zaudējumi, tad viņi atteiktos no šī pasākuma. Runājot latviski bez akcenta - viņi mums mīž acīs un saka ka līst silts vasaras lietutiņš.
Janis Dainis
1 novembrī, 15:11
Tad kā viņi elpo? Grib jau 100-iem miljonu peļņu! Maitas putni!!!
padlasvillage
1 novembrī, 15:11
pieņemsim lv ir 1000000 auto, katrs vidēji maksā 30eur gadā. Tie ir 30 miljoni, kur ir zaudējumi? Tāpēc jau maksā apdrošināšanu. Viņi domā ka iekasēs tikai naudu un cilvēki brauks bez negadījumiem?
olo ered
1 novembrī, 15:11
hm bet latvijaa ir kopaa ap 1miljonu auto-tas ir traktori un smagie -un vinji grib pateikt ka mees maksaajam videeji 50 eiro gadaa par apdrosinaasanu!!!
Mr. Meeseek
1 novembrī, 15:11
Kā viņi aprēķina zaudējumus? Veicot vienkāršas aritmētiskas darbības ar šajā pašā rakstā minētiem miljoniem, tie 7 miljoni nesanāk.
© TVNET. Visas tiesības paturētas