«Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» ražošanas apmēri pērn auguši par 75%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Vilcienu remontētāja «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca» ražošanas apmēri pagājušajā gadā auguši par 75%, pavēstīja kompānijas valdes loceklis Gatis Kamarūts.

«2017.gadā rūpnīcas ražošanas apmērs audzis par 75%. Pēc provizoriskiem rezultātiem, būtiska rādītāju izaugsme ir gaidāma arī šā gada pirmajā kvartālā. Pagājušā gada laikā mēs esam radījuši vairāk nekā 100 jaunu darbavietu, tomēr joprojām izjūtam darbaspēka trūkumu. Plānojam, ka tuvākajā laikā būs nepieciešams vēl apmēram 100 jaunu darbinieku,» teica Kamarūts.

Šobrīd «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcā» strādā 640 darbinieku.

Kamarūts informēja, ka aug pieprasījums pēc «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» pakalpojumiem gan 1435 milimetru (mm) sliežu platuma, gan arī 1520mm sliežu platuma tirgos. Tāpēc, papildus jaunu tirgu apgūšanai, kompānija plāno palielināt apgrozījumu arī tradicionālos darbības virzienos. «Lai sasniegtu plānoto ražošanas pieaugumu, mēs paplašinām piegādes ģeogrāfiju un palielinām pakalpojumu klāstu, tajā skaitā esam uzsākuši rūpnīcai jaunu lokomotīvju sēriju remontus,» viņš piebilda.

Tāpat kompānijā atzīmēja, ka Igaunijas «Skinest Rail» ir kļuvusi par vienīgo «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» īpašnieku.

«Skinest Rail» valdes loceklis Romāns Zaharovas norādīja, ka visu «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» akciju iegāde ir rūpnīcas un koncerna kopējās attīstības stratēģijas daļa.

««Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca» ir viens no galvenajiem «Skinest Rail» uzņēmumiem, tāpēc mums ir ļoti svarīga tā veiksmīga darbība. Esot daļas akciju turētājs, «Skinest Rail» bija vienīgais akcionārs, kas atbalstījis rūpnīcu visus šos gadus: investējis ražošanā, palīdzējis refinansēt rūpnīcas bankas aizdevumu. Ņemot vērā, ka šodien mēs esam vairāku, liela mēroga un ilgtermiņa projektu īstenošanas uzsākšanas etapā, kā arī esam apņēmušies turpināt investēt «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» attīstībā, visu akciju konsolidācija un to nonākšana viena īpašnieka īpašumā ir likumsakarīgs un pārdomāts solis,» sacīja Zaharovs.

Viņš arī norādīja, ka, ar mērķi palielināt rūpnīcas ražošanas apmērus, «Skinest Rail» un «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» vadība pēdējo gadu laikā pakāpeniski īsteno uzņēmuma pārorientāciju uz rietumu tirgiem. «Mēs esam noslēguši ilgtermiņa līgumus ar vairākiem lieliem Eiropas uzņēmumiem, papildus tam, pēdējo piecu gadu laikā koncerns ir investējis vairāk nekā astoņus miljonus eiro jauna rūpnīcas aprīkojuma iegādē, kas ļāvis rūpnīcai sasniegt jaunu līmeni un veiksmīgi konkurēt ar analoģiskiem Eiropas uzņēmumiem,» atzīmēja Zaharovs.

«Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» akcijas līdz šā gada 2.februārim kotēja biržas «Nasdaq Riga» otrajā sarakstā. «Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» akcionāri 2017.gada 7.septembrī ārkārtas sapulcē nolēma izslēgt uzņēmuma akcijas no regulētā tirgus. Tika izteikts akciju atpirkšanas obligātais un arī galīgais piedāvājums.

«Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» koncerns 2017.gada deviņos mēnešos strādāja ar 16,208 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 44,8% vairāk nekā 2016.gada attiecīgajā periodā, savukārt koncerna zaudējumi samazinājās par 18% un bija 2,043 miljoni eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu