Mežciemā atvērts jauns veikals; pircēji nespēj noticēt cenu zīmēm

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Rīgā tirdzniecības centrā «Mežciems» piektdien tika atvērts pirmais zemo cenu veikals «Pepco» Latvijā.

Pirmā darbības gada laikā Latvijā paredzēts atvērt 12 veikalus.

Tuvāko triju gadu laikā Latvijā plānots atvērt 30 veikalu, tādējādi nodrošinot 200 jaunu darbavietu.

2017. gada decembrī uzņēmums atvēra pirmo «Pepco» veikalu Lietuvā un drīzumā to plānots darīt arī Igaunijā. Šobrīd kopumā jau astoņās valstīs - Čehijā, Horvātijā, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Rumānijā, Slovēnijā un Lietuvā ir vairāk nekā 1300 veikalu, kuros nodarbinati 12 000 cilvēku.

«Pepco» zīmola veikalos iespējams iegādāties bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbus, apakšveļu, aksesuārus, rotaļlietas, interjera priekšmetus, tekstilizstrādājumus mājai un citas preces. Aptuveni 60% no «Pepco» sortimenta ir apģērbs, un 40% ir mājsaimniecības preces.

«Pepco» zīmols darbību sāka 2004.gadā Polijā. «Pepco» zīmols pieder Dienvidāfrikas Republikā bāzētam investīciju uzņēmumam «Pepkor», kura akcijas kotē Frankfurtes fondu biržā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu