Apdrošinātāji piedāvā firmām aizsardzību pret skandāliem sociālajos medijos

LETA/DPA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Vācijas apdrošinātāji piedāvā jaunu pakalpojumu kompānijām, kuras baidās no reputācijas zaudējuma sociālajos medijos saceltu skandālu rezultātā. Eiropas tirgus līderis «Allianz» paziņojis par jaunu «reputācijas aizsardzības» polisi pret iespējamo skandālu sekām, it īpaši ienākumu zaudēšanas. Kompānija arī piedāvās profesionālus padomus krīžu vadībā.

«Mēs vēlamies aizsargāt mūsu klientus pirms krīzēm, to laikā un pēc tam,» pavēstīja «Allianz» kompānijas AGCS pārstāvis Martins Čehs.

Bažas par iespējamu kaitējumu no skandāla, kas ātri un plaši izplatās sociālajos medijos, īpaši pastiprinājušās pēdējos piecos gados - «Allianz» ikgadējais «Riska Barometrs» 2013.gadā rādīja, ka par kaitējumu reputācijai satraucas katra desmitā kompānija, bet tagad tas satrauc katru astoto firmu.

Pārapdrošinātājs «Munich Re» reputācijas aizsardzības polisi piedāvā jau kopš 2012.gada.

«Sākumā galvenā tēma bija kiberdraudi, taču kopš 2015.-2016.gada galvenokārt pieaug pieprasījums pēc reputācijas aizsardzības,» pavēstīja «Munich Re» pārstāve. «Pieaugot notikumu apjomam, kuri attiecas uz reputāciju, pieaug pieprasījums pēc attiecīgiem apdrošināšanas risinājumiem.»

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu