Konteinervilciena maršruts, kas vienos Baltijas valstis

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Latvijas Dzelzceļš

Pagājušajā nedēļā Rīgā notika Latvijas, Lietuvas un Igaunijas dzelzceļa vadības darba tikšanās, kuras laikā panākta vienošanās par intermodālā konteinervilciena «Amber Train» organizēšanu maršrutā Šestokai-Rīga-Tallina.

Uz tikšanos bija ieradušies VAS «Latvijas dzelzceļš» un tās meitassabiedrību SIA «LDZ Cargo» un «SIA «LDz Loģistika», kā arī Lietuvas valsts dzelzceļu kompānijas AB «Lietuvos geležinkeliai» un Igaunijas dzelzceļa uzņēmuma «EVR Cargo» pārstāvji. Visi iesaistītie bija vienisprātis, ka jāapvieno spēki, lai maršrutā Šestokai-Rīga-Tallina iespējami drīzāk noorganizētu konteinervilciena satiksmi.

Uzņēmumu pārstāvji vienojās izstrādāt konkurētspējīgu tarifu piedāvājumu un konteinervilciena kursēšanas grafiku, kā arī sagatavot pakalpojumu piedāvājumu tiem kravu īpašniekiem, kuri patlaban šajā reģionā kravu pārvadāšanai neizmanto dzelzceļa infrastruktūru.

«Tikšanās un tās rezultāts ir labs piemērs Baltijas valstu sadarbībai, kurai ir nepietiekami izmantots potenciāls. Nākotnē jaunas iespējas var radīt jaunveidojamā Eiropas sliežu platuma infrastruktūra, taču jau šodien mēs varam strādāt esošajā tīklā, nodrošinot klientiem ērtu un efektīvu kravu loģistiku,» pauž VAS «Latvijas dzelzceļš» prezidents Edvīns Bērziņš.

Konteinervilciena maršruta sekmīgai izstrādei tikšanās dalībnieki vienojās dalīties pieredzē par kravas pārvadājumu organizēšanu visās trijās Baltijas valstīs, kā arī izskatīt iespēju klientiem piedāvāt elektronisku dokumentu noformēšanu.

Pirmā darba grupas sēde, kurā tiks uzsākts darbs pie konkrēta sadarbības piedāvājuma un konteinervilciena maršruta izveides, plānota jau marta beigās.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu