Ekspluatācijā pieņemta otra modernizētā dīzeļlokomotīve 2M62UM

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pagājušajā nedēļā Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija pieņēma ekspluatācijā un piereģistrēja otro «Latvijas dzelzceļa» meitasuzņēmuma SIA «LDZ Ritošā sastāva serviss» modernizēto dīzeļlokomotīvi 2M62UM-0004. Tas nozīmē, ka lokomotīve atbilst visām tehniskajām prasībām un ir gatava darbam uz sliežu ceļiem.

Dīzeļlokomotīve pēc modernizācijas nonāks SIA «LDZ CARGO» rīcībā un sāks darbu. Savukārt nākamo modernizēto dīzeļlokomotīvi plānots nodot ekspluatācijā maija beigās.

SIA «LDZ ritošā sastāva serviss» darbu pie 14 šāda tipa lokomotīvju modernizācijas uzsāka 2014.gadā. Pirmās lokomotīves 2M62UM-0111 modernizāciju uzņēmums pabeidza 2016.gadā.

Sērijveida lokomotīve 2M62UM ir būvēta 1987.gadā. Pēc modernizācijas palielinājusies tās dīzeļģeneratora jauda – no 2x2000 ZS uz 2x2950 ZS, - kā arī pieaudzis iespējamais maksimālais ātrums. Līdz ar modernizāciju ir samazinājies lokomotīves dīzeļdegvielas un eļļas patēriņš, tādējādi lokomotīvei kļūstot ekonomiskākai ekspluatācijā un video draudzīgākai.

Ja iepriekš vadības kabīnē bija standarta aprīkojums, atjaunotajā lokomotīvē ir uzstādītas modernas diagnosticēšanas, vadības un dinamiskās bremzēšanas ierīces, kustības drošības ierīces un vilciena vadības sistēma, kas ļauj automātiski uzturēt nepieciešamo ātrumu. Pateicoties jaunā tipa ergonomiskajai moduļveida kabīnei, ir uzlaboti lokomotīves brigādes darba apstākļi.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu