Gatavojoties sezonai, LDz tiekas ar graudkopības nozares pārstāvjiem

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Lai pārrunātu aktuālos sadarbības jautājumus pirms graudu pārvadājumu sezonas sākuma, VAS «Latvijas dzelzceļš» (LDz) prezidents Edvīns Bērziņš un SIA «LDz Loģistika» valdes priekšsēdētājs Verners Lūsis tikās ar Latvijas graudkopības nozares lielākajiem starptautiskajiem un Latvijas uzņēmumiem - SIA «Linas Agro», LPKS «LATRAPS», LPKS «VAKS» un SIA «Baltic Agro» un arī citiem tirgus dalībniekiem.

Pēdējo divu gadu laikā sadarbība ar graudu ražotājiem ir būtiski paplašinājusies, un LDz graudu pārvadāšanas sezonā primāri sadarbojas ar Latvijas uzņēmējiem, tikšanās sākumā apliecināja LDz prezidents. Viņš piebilda, ka LDz nekoncentrējas tikai uz lielajiem graudu ražotājiem - būtisks ir ikviens uzņēmējs, arī mazākie tirgus dalībnieki.

Lai sadarbība būtu iespējami efektīvāka, E.Bērziņš, aicināja graudkopjus operatīvi sniegt visu informāciju par gaidāmajiem graudu apjomiem, lai LDz no savas puses varētu plānot nepieciešamo vagonu skaitu un infrastruktūras noslogojumu. Savukārt, lai būtiski atvieglotu sadarbības administratīvo pusi, E.Bērziņš uzņēmējus aicināja izmantot LDz meitaskompānijas «LDz Loģistika» piedāvātos «vienas pieturas» aģentūras pakalpojumus, kā arī LDz piedāvāto elektronisko dokumentu apriti, kas ļauj samazināt uzņēmumu administratīvās izmaksas un laika patēriņu. Savukārt V.Lūsis aicināja graudu ražotājus pētīt arī Ķīnas tirgu savu kravu realizācijai, kur, ņemot vērā tirgus apjomu, iespējama konkurētspējīga cena.

Graudu ražotāji no savas puses atzinīgi vērtēja sadarbību, kāda pēdējo pāris gadu laikā ir izveidojusies ar LDz, īpaši uzsverot arī iespēju izmantot «vienas pieturas» aģentūras pakalpojumus, kas ievērojami atvieglo uzņēmējdarbības ikdienu. Tāpat uzņēmēji pauda vēlmi, lai vagoni būtu pieejami pēc nepieciešamas un to satiksme būtu raita, bez kavēšanās.

Pagājušajā gadā pa LDz infrastruktūru kopumā pārvadāti 1,67 miljoni tonnu graudu, no kuriem lielākais pārvadājumu apjoms bija augustā un septembrī, kad pārvadāts vairāk nekā 0,5 miljonu tonnu graudu. Aptuveni tikpat pa dzelzceļu pārvadāts šī gada pirmajos piecos mēnešos.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu