«Latvijas pasts» vēl 20 nodaļas aprīkos ar daudzfunkcionālo klientu plūsmas vadības sistēmu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

«Latvijas pasts» sācis daudzfunkcionālās klientu plūsmas vadības sistēmas «In-Out» ierīkošanu vēl 20 pasta nodaļās, aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmuma ārējo komunikāciju vadītāja Gundega Vārpa.

Tostarp daudzfunkcionālā klientu plūsmas vadības sistēma «In-Out» tiks ieviesta septiņās «Latvijas pasta» nodaļās Rīgā, kā arī 13 nodaļās Latvijas reģionu pilsētās - Aizkrauklē, Bauskā, Daugavpilī, Gulbenē, Ikšķilē, Jelgavā, Jūrmalā (Kauguros), Kuldīgā, Ogrē, Preiļos, Rēzeknē un Smiltenē.

Vārpa informēja, ka tādējādi līdz 2017.gada oktobra sākumam daudzfunkcionālā klientu plūsmas vadības sistēma «In-Out» būs pieejama kopumā 67 «Latvijas pasta» nodaļās gan Rīgā, gan reģionos.

Daudzfunkcionālās klientu plūsmas vadības sistēmas rindu mašīnas regulē klientu kustību pasta nodaļā, vienlaikus dodot iespēju pakalpojumu saņemšanai pieteikties attālināti, izmantojot «Latvijas pasta» mobilo lietotni tālrunī.

«Latvijas pasta» apgrozījums pērn bija 62,672 miljoni eiro, kas ir par 3,3% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 13% un sasniedza 3,624 miljonus eiro, liecina «Firmas.lv» dati.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu