Latvijas uzņēmumi piedalās izstādē Krievijā

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Sputnik/Scanpix

Vairāk nekā 20 Latvijas transporta un loģistikas uzņēmumi Krievijā piedalās gadskārtējā izstādē «TransRussia 2018», informē Satiksmes ministrija (SM).

Latvijas stendā piedalās vairāk nekā 20 Latvijas uzņēmumi, tajā skaitā VAS «Latvijas dzelzceļš», Rīgas un Ventspils brīvosta, Liepājas Speciālā ekonomiskā zona, Starptautiskā lidosta «Rīga», «Alpa centrums», SIA «Inflot», SIA «AA Logistic», SIA «Ergs», «P&B Terminal», SIA «Stena Line», «TFS Trans», «F.B.Logistics», «Sigis», «Rīgas tirdzniecības osta», «Frigo Baltic», «Sistem Terminal», «Transstar», «KS terminal», «Transasia», «Hermis Auto», «VK Tranzīts», «Jaunmīlgrāvja ostas kompānija», «Jaunzeltini».

Šodien Satiksmes ministrijas (SM) valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš Maskavā uzstājās 23.starptautiskās transporta konferences «TransRussia 2018» plenārsesijā, kā arī uzrunāja izstādes dalībniekus un viesus starptautiskās transporta un loģistikas izstādes «TransRussia 2018» atklāšanas ceremonijā.

«TransRussia 2018» plenārsesijas laikā Ozoliņš prezentēja informāciju par Latvijas tranzīta koridoru un tā priekšrocībām, īpaši akcentējot Latvijas transporta sistēmas spēju dinamiskās tirgus attīstības apstākļos operatīvi reaģēt uz klienta vajadzībām un piedāvāt mūsdienīgu kravu pārvadājumu un apstrādes pakalpojumu kompleksu turp un atpakaļ visos virzienos - austrumi-rietumi, ziemeļi-dienvidi.

«Latvijas transporta infrastruktūra šobrīd pilnā mērā atbilst visaugstākās kvalitātes standartiem un ir gatava konteineru pārvadājumu apjoma pieaugumam. Notiek nepārtraukts darbs, lai modernizētu infrastruktūru un paplašinātu Latvijas tranzīta koridora piedāvātās iespējas. Tā piemēram, Ventspils brīvostā tiek nodoti ekspluatācijā jauni termināļi un paplašināta brīvostas teritorija. Liepājas SEZ tiek veikti ostas akvatorijas infrastruktūras uzlabošanas darbi, Rīgas brīvostā ir uzsākta liela, daudzfunkcionāla loģistikas centra celtniecība, kas apstrādās kravas un produktus no Indijas un citām valstīm, lai tālāk tās izplatītu Ziemeļeiropā, Krievijā un NVS valstīs. Savukārt, Starptautiskā lidosta «Rīga» attīsta infrastruktūru, t.sk. veido savienojumu ar dzelzceļa līniju «RailBaltica», lai nodrošinātu pieaugošās pasažieru un kravu pārvadājumu plūsmas,» akcentēja Ozoliņš.

Uzrunājot plenārsesijas dalībniekus, Ozoliņš atzīmēja lietišķo sadarbību ar Krieviju, Baltkrieviju, Kazahstānu, Ķīnu, Vāciju un Centrālāzijas valstīm Eirāzijas pārvadājumu attīstīšanā. Ozoliņš īpaši uzsvēra konteineru pārvadājumus no/uz Ķīnu, kā arī uzsāktos darbus, lai sniegtu pakalpojumus tranzīta koridorā Ziemeļi-Dienvidi, kura ietvaros jāturpina attīstīt sadarbība ar Krieviju, Irānu, Indiju un Azerbaidžānu.

Uzrunājot gadskārtējās starptautiskās transporta un loģistikas izstādes «TransRussia 2018» izstādes oficiālās atklāšanas ceremonijā, Ozoliņš sveica visus izstādes dalībniekus un organizatorus un norādīja, ka šis ir viens no svarīgākajiem Eirāzijas transporta nozares gadskārtējiem pasākumiem. To apliecina pasākuma mērogs, kā arī tradicionāli lielais Latvijas uzņēmumu skaits izstādē. «Latvija kā loģistikas mezgls piedāvā izdevīgu ģeogrāfisko izvietojumu, modernu infrastruktūru, pieredzi organizēt regulārus konteineru maršrutus un plašu pakalpojumu klāstu», atgādināja Ozoliņš.

Uzrunā Ozoliņš norādīja, ka starptautiskais transporta forums «TransRussia 2018» ne vien nostiprinās jau esošos kontaktus, bet arī rosinās jaunas idejas un palīdzēs atrast jaunus sadarbības partnerus.

«Piedalīšanās šajā izstādē ik gadu ir ļoti nozīmīga ne tikai mūsu uzņēmumam, bet arī visai Latvijas transporta nozarei - tādējādi mūsu ilggadējiem sadarbības partneriem mēs apliecinām mūsu interesi attīstīt savstarpējo sadarbību. Arī šogad mums ir paredzētas vairākas divpusējās tikšanās ar Irānas, Baltkrievijas, Kazahstānas, Azerbaidžānas, kā arī Lietuvas un Igaunijas dzelzceļu vadītājiem un Krievijas un citu valstu loģistikas uzņēmumiem, tostarp «TransContainer» un «OTLK», lai pārrunātu sadarbības iespējas,» skaidroja «Latvijas dzelzceļa» prezidents Edvīns Bērziņš.

Izstādes ietvaros notiekošajā starptautiskajā kravu nosūtītāju, loģistikas un pārvadātāju konferencē uzstājās SIA «LDz Apsardze» valdes priekšsēdētājs Arnis Maculēvičs, kurš prezentēja uzņēmuma redzējumu par to, kā digitālie risinājumi veicina kravu drošību.

«Attīstoties jaunajām tehnoloģijām, mums ir iespēja rast mūsdienām atbilstošu «zelta vidusceļu» starp lielām darbaspēka izmaksām, kas raksturīgas fiziskajai apsardzei, un tehniskām kļūmēm, kas agrāk radās cilvēciskā faktora dēļ. Patlaban lielu uzsvaru liekam uz tehnisko apsardzi, kas ļauj ātri, operatīvi un droši veikt objektu apsardzi, vienlaikus sabalansējot izmaksu struktūru tā, lai tā klientam būtu pievilcīga,» atzīmēja Maculēvičs.

«TransRussia 2018» ietvaros norisinās arī starptautiskā Ziemeļu-Dienvidu lietišķā kluba tikšanās konteinerpārvadājumu attīstībai no Indijas un Irānas. Tajā piedalās SIA «LDz Loģistika» valdes priekšsēdētājs Gundars Ābols.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu