VRAA: Jāpanāk, ka valsts iestādes pilda iedzīvotājiem solīto

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

Valsts iestādes, sniedzot pakalpojumus iedzīvotājiem un apzinoties savu monopolstāvokli, dažkārt nepilda solīto, bet šāda apziņa ir jālauž, uzskata Valsts reģionālās attīstības aģentūras (VRAA) direktors Rinalds Muciņš.

Patlaban sabiedrībā ir izplatīts uzskats, ka labus un kvalitatīvus pakalpojumus sniedz privātās struktūras, kamēr valsts pārvaldē strādā sliņķi un neprofesionāļi, uz kuriem nevar paļauties. Tomēr, pēc Muciņa domām, šāds stereotips ir jālauž.

«Gribu panākt to, ja aģentūra kaut ko apsola un sniedz pakalpojumus, lai tie ir nepārtraukti un lai varētu paļauties, ka šo pakalpojumu varēs normāli izmantot. Mēs strādājam par iedzīvotāju naudu, un viņiem ir tiesības saņemt to, kas ir solīts. Brīžiem valsts pārvaldes iestādēs tas pieklibo,» intervijā aģentūrai LETA teica Muciņš. Viņš arī atzīst, ka paša vadītā iestāde nav izņēmums un tiek pieļautas kļūdas.

Kā piemēru Muciņš min interneta pakalpojumu sniegšanu - tiek apsolīts, ka 3.janvārī speciālists ieradīsies ierīkot internetu, taču tikai dienu vēlāk paziņo, ka ir aizmirsis solīto. Tādā gadījumā parasti tiek meklēts cits pakalpojuma sniedzējs. «Un tieši tāpat ir valsts pārvaldē. Valsts institūcija bieži vien paļaujas uz to, ka ir monopoliste, tomēr solītais ir jāizdara. Vai arī nesolām vispār,» viņš piebilst.

Ja VRAA ir servisa iestāde un sniedz pakalpojumus, ir svarīgi, lai citas iestādes un iedzīvotāji uzticētos aģentūras sniegtajiem pakalpojumiem, un tiem ir jābūt nepārtrauktiem, pieejamiem un labi atrodamiem, uzskata VRAA direktors.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu