Ceturtdiena, 21. jūnijā Vārda dienas: Egita Emīls Monvīds
Komentāri
Autorizējies šeit:
Lokfjurer
21 oktobrī, 20:10
Elektrifikācija ir laba lieta, tikai Latvijai tā nebūt nav vajadzīga. Varu pat argumentēt! - Latvijā ir 3 operatori kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu, vai viņi būs gatavi nomainīt savu dīzeļlokomotīvju parku uz elektrolokomotīvēm? - ko vedīs ar tām elektrolokomotīvēm, jo kravu nav un tām ir tendence sarukt; - kas pagarinās staciju ceļus, jo elektrolokomotīves ir jaudīgākas, tātad var vilkt garākus vilcienus, bet pašlaik tas nav iespējams, jo garāki sastāvi nelīdīs nevienā stacijā. Kāda jēga būs no elektrolokomotīvēm, ja tās jauda netiek izmantota vismaz 90% apmērā; - kas maksās par infrastruktūras izmantošanu, ja ņem vērā, ka tikai viens operators izmanto elektrovilci un tas pats veic pasažieru pārvadājumus, kas tiek dotēti no valsts budžeta; - kas dod garantiju, kad pēc elektrifikācijas pabeigšanas visi operatori draudzīgi pāriet uz elektrovilci? No visa augstāk minētā secinājums ir tikai viens - elektrifikācijā ir ieinteresētas atsevišķas personas, kas cer piepildīt savas kabatas. Kāpēc tika izgāzti vilcienu iepirkumu konkursi? Tāpēc, ka iepērkot vilcienus pat pirmklasnieks varētu izrēķināt cik naudas ir samaksāts par vilcieniem un cik ir aizgājis otkatos. Tāpēc tā nauda tika sadalīta un ieguldīta jaunu peronu būvniecībā, kur ir iespēja nozagt daudz vienkāršāk un te būs tieši tas pats! Šī elektrifikācija radīs pāris jaunu miljonāru Latvijā, bet tautsaimniecība no tā visa gandrīz neko neiegūs! Starp citu, to visu var pateikt arī par Rail Baltica!
© TVNET. Visas tiesības paturētas