Korporatīvās pasakas kā jaunas dzīves sākums

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

Apgādā Zvaigzne ABC tikko iznākusi biznesa trenera un sertificēta kouča Edgara Untāla trešā grāmata - vienkāršs un efektīvs palīglīdzeklis tiem, kas vēlas izprast sevi un gūt panākumus pārdošanas biznesā. «Korporatīvās pasakas» ir veids, kā Edgars Untāls rosina lasītājus paraudzīties uz sevi un savām iespējām no cita skatpunkta, laužot iesīkstējušus stereotipus un atbrīvojoties no tiem. Veiksme un pašpārliecība reizēm ir vienkārši jāieaudzina - un tas ir pavisam reāli!

Vieni cilvēki pasakām tic. Citi savukārt netic. Ir pieņemts domāt, ka biznesa videi pasakas ir pārāk iracionālas. Taču biznesa trenera un sertificēta kouča Edgara Untāla grāmata «Korporatīvās pasakas» atspēko šo pieņēmumu. Tā ir autora trešā grāmata, vērtīgu atziņu pilna, un tajā ir apkopotas pasakas. Turklāt visas ar labām beigām. Šīs pasakas rosina paraudzīties uz dzīvi un darbu no cita skatpunkta, lauzt sevī kādus stereotipus un mainīt ieradumus, kas līdz šim traucējuši sasniegt mērķus vai būt harmonijā ar sevi un pasauli.

Edgars par savu jauno grāmatu saka: «Šeit aprakstītas situācijas, kuras esmu piedzīvojis savā pārdevēja, vadītāja un biznesa trenera amatā. Te atradīsi arī dažādus stāstus, vēsturiskus faktus un līdzības, kas liek domāt un aicina aktīvi rīkoties. Katra lappuse tevi uzrunās un uzdos jautājumus – atrodi atbildes.»

www.zvaigzne.lv

Pirms gadiem 13 Edgars sāka strādāt starptautiskā farmācijas kompānijā par medicīnisko pārstāvi, pēc tam kļuva par šā uzņēmuma tirdzniecības vadītāju un tagad jau trīs gadus vada savu apmācību un konsultāciju uzņēmumu SIA «CCGroup». Edgars ir pārliecināts, ka cilvēka individuālā un profesionālā izaugsme ir iespējama tikai caur pārmaiņām. Jauni apstākļi pieprasa citādas kompetences un cita līmeņa sniegumu. Par to viņš arī stāsta savās grāmatās «Pārdošanas burvis», «Nelieciet man domāt!» un «Korporatīvās pasakas». Edgara mērķis ir piedāvāt lasītājam praktiskus instrumentus, lai palīdzētu gūt panākumus. Viņš tajās pamanās iekļaut pat apmācību programmas, kas balstītas uz praksē pārbaudītām metodēm, koučinga nodarbībās iegūtajām atziņām un pasaules vadošo biznesa treneru rekomendācijām.

Taču grāmata «Koporatīvās pasakas» ir citādāka. Šoreiz Edgars ir izvēlējies vērtīgas atziņas pasniegt nevis tikai loģiski sakārtotā un strukturētā tekstā, bet iedarboties arī uz lasītāja maņām un emocijām. Lasītājs tiek uzrunāts caur sirsnīgiem, vienkāršiem un pat jau kaut kur dzirdētiem stāstiņiem, kas stimulē emocionālu ziņas uztveri. Katram stāstam ir pievienota ilustrācija, ļaujot ilgāk pakavēties tā vēstījumā un nostiprinot atmiņā mācību, ko autors vēlējies sniegt lasītājam.

«Korporatīvās pasakas»
«Korporatīvās pasakas» Foto: publicitātes

Izdevniecības «Dienas žurnāli» direktore un galvenā redaktore Inga Gorbunova saka: «Jūs šo grāmatu lasīsiet ar aizrautību, jums būs, par ko padomāt, jūs jutīsieties iedrošināts un uzzināsiet noderīgas lietas. Cita starpā arī to, ka panākumi sākas galvā un jau labu laiku pirms tie kļūst par realitāti.»

www.ccgroup.lv

SIA «Remedica» direktors Uldis Veits: «Lasīju «Korporatīvās pasakas» un domāju – cik tas reizēm ir vienkārši. Pieliekties un pacelt izdevības, kas turpat pie kājām vien mētājas, izveidot rīcības plānu un kļūt par izcilu sava amata meistaru vai pelnoša biznesa īpašnieku. Ja vēlies smelties iedvesmu – meklē to šeit. Ja vēlies lieliskas idejas un padomus sava biznesa izaugsmei – tepat vien ir. Pasakas kļūst par realitāti tiem, kas tām tic. Es noticēju.»

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu