Aptauja: Skatītāji necieš filmu rullīšus, kuros atklāti sižeta pavērsieni

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

Kino skatītāji vēlas, lai filmu reklāmas rullīši tos ieintriģētu un aizrautu, nevis atklātu galvenos sižeta pavērsienus, jaunas aptaujas rezultātus atreferē britu laikraksts «The Guardian».

Straumēšanas pakalpojums «Netflix» pirms diviem mēnešiem veica aptauju. Tajā atklājās, ka 94% skatītāju esot vienalga, vai viņi pirms filmas noskatīšanās jau zinājuši tās sižetu. Taču jauna aptauja tagad liecina pretējo.

Austrumanglijas universitātes veiktajā pētījumā izrādījās, ka skatītājus kaitina reklāmas rullīši, kuros atklāts par daudz. «Auditorija grib, lai tā tiktu aizrauta un ķircināta par gaidāmajām filmām. Tā vēlas tikt emocionāli iesaistīta, bet bez pārmērīgi daudzām naratīva atklāsmēm,» norāda vadošais pētnieks Kīts Džonstons, kura komanda analizēja skatītāju reakciju uz fantāzijas filmas «The Hobbit: The Desolation of Smaug» («Hobits: Smoga posta zeme») reklāmas rullīti.

Atsevišķā pētījumā atklājās, ka 80% cilvēku pēc izsmeļošā reklāmas rullīša noskatīšanās negribēja redzēt filmu.

«Mūsdienu reklāmas rullīšus pavada aizspriedumi, ka tie maldina vai pat krāpj skatītājus,» sacīja Džonstons. «Mūsu pētījums apstiprina šīs sūdzības. Taču mēs arī atklājām, ka skatītāji to apzinās, bet tik un tā izbauda reklāmas rullīšu skatīšanos par spīti tam, ka mārketinga kampaņa varētu radīt gaidas, kas netiks piepildītas.»

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu