Skatītākās ziņu pārraides LNT kanālā (18)

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pēc pēdējiem „TNS Latvia” datiem kanāls LNT ir bijis skatītākais TV kanāls 2008. gada decembrī. Tā vērošanai televīzijas skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem, veltījuši 17.8% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Savukārt decembrī skatītāko pārraižu piecniekā no ziņu raidījumiem ir iekļuvuši vienīgi LNT Ziņu dienesta veidotie raidījumi! Turklāt no kopumā pirmajām piecām vietām trīs ir LNT Ziņu dienesta produkti. Otrajā vietā ierindojas LNT Ziņu Top 10, kuru vērojuši vidēji 14.7% jeb 322 500 cilvēku, ceturtajā vietā LNT Ziņas svētdienā, kuras vērojuši vidēji 13.6% skatītāju, bet piektajā – LNT Ziņas sestdienā, kuras vērojuši vidēji 13.5% skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem.

Bet 31.decembrī jeb Vecgada vakarā skatītākie kanāli bijuši LNT un PBK, kam skatītāji veltījuši 16,1% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Savukārt vienīgais ziņu raidījums, kas iekļuvis 31. decembra skatītāko pārraižu piecniekā, ir LNT Ziņu Vecgada speciālizlaidums, ko vērojuši 10% jeb 219 200 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Šie dati skaidri norāda uz LNT Ziņu dienesta līderpozīciju TV ziņu nišā, kas ir panākts ar profesionālu darbu un nemitīgi domājot par attīstību. „Esam gandarīti, ka skatītāji novērtē mūsu darbu ik dienu, mūsdienīgo ziņu formātu, un īpašs prieks ir par to, ka LNT Ziņu Top10 ir skatītāju iecienītākais analītiskais ziņu raidījums Latvijā,” uzsver LNT Ziņu dienesta vadītāja Inese Kārkliņa.

2008. gadā LNT Ziņu dienests ir veidojis tiešraižu diskusijas par aktuālām tēmām Latvijā un pasaulē, dokumentālo filmu par karu Gruzijā, īpašu Latvijas 90. jubilejai veltītu raidījumu – „10 lietas, ar ko mēs lepojamies par Latviju”, kā arī LNT Ziņu Vecgada speciālizlaidumu. Šis raidījums, kurā LNT Ziņu dienests analizēja aizejošā gada notikumus un to iespējamās sekas, kļuvis par vienīgo ziņu raidījumu, ko skatītāji ierindojuši piecu Latvijā skatītāko programmu vidū Vecgada vakarā. „Mēs ieguldījām lielu darbu LNT Ziņu Vecgada raidījuma veidošanā, apkopojām arī skatītāju domas par svarīgākajiem notikumiem aizejošajā gadā, un tas skatītājiem nav palicis nepamanīts,” vērtē I. Kārkliņa.

LNT Ziņu dienesta veidotais rīta raidījums "900 sekundes" 2008. gadā ir saņēmis balvu no Nacionālās radio un televīzijas padomes kā gada labākais televīzijas raidījums un šobrīd pretendē arī uz TV akadēmijas „Zelta vilnis 2008” Gada ziņu raidījuma titulu. Vērtējot šā gada izaicinājumus, I.Kārkliņa norāda, ka krīzes gadā notiek izmaiņas arī televīziju ziņu tirgū. Pārmaiņas televīziju programmās vērojamas jau tagad, un, tā kā cilvēki ar vien vairāk laika sāk pavadīt pie saviem TV ekrāniem, LNT Ziņu dienests strādā, lai palīdzētu iedzīvotājiem pārdzīvot grūto ekonomisko situāciju. „Mēs esam sabiedrības daļa. LNT Ziņas ēterā ir jau vairāk nekā 10 gadus. Mēs esam kopā ar skatītājiem gan vieglos, gan treknos, gan grūtos gados. LNT Ziņu dienests šobrīd, kad krīzi izjūt katrs Latvijas iedzīvotājs un uzņēmums, analizē esošo situāciju, rāda reālus dzīves piemērus, lai palīdzētu iedzīvotājiem izprast notiekošo, mācīties no tā un izkļūt no krīzes daudz stiprākiem,” norāda I.Kārkliņa, piebilstot, ka tas ir šā gada mērķis visiem LNT Ziņu dienesta veidotajiem raidījumiem.

Komentāri (18)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu