Ražuks: "JV" Jūrmalai dāvājis publicitāti 150 miljoniem (79)

BNS
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Jauno izpildītāju konkurss "Jaunais vilnis" Jūrmalai sešu dienu garumā dāvājis publicitāti 150 miljonu cilvēku lielai auditorijai; Latvija pati nevarētu nodrošināt tāda mēroga popularitāti.

Tā, lūgts izvērtēt aizvadītā konkursa "Jaunais vilnis" norisi, teica Jūrmalas mērs Romualds Ražuks.

Viņš atzina, ka konkursa vēriens ir gājis plašumā, ko apliecina fakts, ka šogad konkursa norise tiešraidē bijusi vērojama vairākās valstīs, kur iepriekš "Jaunais vilnis" nav rādīts, piemēram, Izraēlā, Moldovā, Armēnijā un Azerbaidžānā.

"Ja Austrumeiropas reģionā plaši pazīstami mūziķi 150 miljonu cilvēku lielai auditorijai pasaka, ka "Jūrmala ir vislabākā" vai "Jūrmala ir visskaistākā", tā ir neatsverama publicitāte, par ko varam būt ļoti pateicīgi,"

sacīja kūrortpilsētas mērs.

Ražuks ir apmierināts arī ar konkursa laikā novērotajiem priekšnesumiem - lai arī "par gaumi jau nestrīdas", tur bija sabraukuši lielākā daļa Krievijas populāro estrādes dziedātāju, teju visa elite, kuru piedāvātā programma bijusi kvalitatīva un augstā līmenī.

Jau vēstīts, ka "Jaunais vilnis" pirmo reizi notika 2002.gadā, kad komponistiem Raimondam Paulam un Igoram Krutojam radās ideja par konkursu, kas palīdzētu atrast jaunus talantus ne vien Latvijā un Krievijā, bet arī citās valstīs. Šis konkurss gan izraisījis pretrunīgu vērtējumu un diskusijas par tā rīkošanas nepieciešamību Jūrmalā.

Komentāri (79)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu