Festivālā «Staro Rīga» par populārāko gaismas objektu atzīta «Gaismas odiseja»

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET

Festivālā «Staro Rīga», apkopojot četru dienu balsojuma rezultātus portālā «www.riga.lv», apmeklētājiem visvairāk patikusi «Gaismas odiseja», kas ir «Kashuka» un «Untitled pasākums» veidotais video stāsts par gaismas ātrumu un tā netveramo būtību Rīgas kanālā.

Kā informēja festivāla sabiedrisko attiecību vadītāja Liene Ozola, lielu apmeklētāju ievērību izpelnījās arī Jāņa Pētersona, Jāņa Elsta un «Artistic 3D» gaismas priekšnesums «Mīlestības mozaīka» Esplanādē un portugāļu mākslinieku apvienības «Ocubo» un biedrības «Staro 100» interaktīvā, multimediālā instalācija «98 gaismas gleznas Latvijai», kas aicināja gleznot ar gaismu uz Rīgas Svētā Pētera baznīcas fasādes.

Starptautiskajā programmā populārākie bija «Mans dārzs» no Francijas Rātslaukumā, «Garauši» no Austrālijas Doma laukumā un «Globoscope» no Francijas Bastejkalnā.

Pēc balsošanas rezultātiem par festivāla līdzdalības programmas «Rīgas karnevāls» populārākajiem gaismas objektiem skatītāji šogad atzinuši Liepājas pilsētas domes, Agneses Melbārdes un Riharda Zaļupes kopīgi veidoto objektu «Vēstījums no Liepājas», sponsorēšanas mārketinga aģentūras «SponsorKing» un apdrošināšanas sabiedrības «Ergo» objektu «Staro droši», kā arī Arta Dzērves uz aktīvās atpūtas centra «Joker klubs» veidoto objektu «Peldošais rifs».

Šogad apmeklētāji ar saviem iespaidiem par festivālu aktīvi dalījušies sociālajos tīklos. Pavisam kopā, pievienojot mirkļbirku «#StaroRiga2016», vietnē «Instagram» tika publicēti gandrīz 3000 fotogrāfiju. Visvairāk sociālajos tīklos iemūžinātie festivāla objekti šogad bija «Garauši» Doma laukumā, «Abažūru buķetes» Līvu laukumā un «98 gaismas gleznas Latvijai» uz Rīgas Svētā Pētera baznīcas fasādes.

Gaismas televīzija festivālā «Staro Rīga» darbojās jau otro reizi, un tās unikālo skatītāju skaits kopā sasniedza 43 000. Gaismas televīziju šoreiz vēroja ne tikai interneta skatītāji no Latvijas, bet arī Ukrainas, Kanādas, ASV, Krievijas, Francijas, Austrālijas, Vācijas, Francijas, Spānijas, Somijas, Norvēģijas, Dienvidāfrikas, Indijas un Japānas.

Festivālu kopā apmeklēja vairāki simti tūkstošu skatītāju, īpaši daudz šogad Rīgas ielās bija ārvalstu apmeklētāju. Vislielākā cilvēku aktivitāte bija festivāla trešajā dienā - 18.novembrī. Festivāla mājaslapa «www.staroriga.lv» festivāla nedēļā kopā skatīta 365 000 reižu.

Festivālā šogad bija 42 gaismas objekti, no tiem 17 - līdzdalības programmā «Rīgas karnevāls». Festivālā piedalījās arī nebijis skaits starptautisku mākslinieku un to apvienību - kopā 18 -, atvedot uz Rīgu gaismas objektus no Kanādas, Japānas, Austrālijas, Beļģijas, Spānijas, Vācijas, Portugāles, Baltkrievijas, Francijas, Libānas un Lietuvas.

Jau ziņots, ka festivālu rīko Rīgas dome un Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments kopā ar sadarbības partneriem. Festivāls norisinājās no 17. līdz 20. novembrim.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu