ASV kultūras mēneša laikā lauzīs stereotipus (9)

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

Nereti cilvēkiem ir izveidojušies stereotipi attiecībā uz ASV kultūru, taču ASV kultūras mēneša "Made in the USA" laikā, iespējams, cilvēki ieraudzīšot citu Ameriku, būšot patīkami pārsteigti, līdz ar to laužot jau sen radītos stereotipus par Amerikā dzīvojošo cilvēku kultūru, atklājot kultūras mēneša aktivitātes, uzsvēra ASV vēstniece Latvijā Džūdita Gārbere.

Pēc viņas sacītā, tas būs plašākais līdz šim rīkotais ASV kultūras pasākums Latvijā. ASV vēstniecības Preses un kultūras atašejs Raiens Roberts arī pastāstīja, ka ASV kultūras mērķis būs iepazīstināt ar daudzveidīgo ASV kultūru ne tikai Rīgas, bet arī citu Latvijas pilsētu iedzīvotājus, rīkojot pasākumus arī Daugavpilī, Liepājā, Jelgavā un citās lielākajās Latvijas pilsētās.

ASV vēstniecības pārstāvji arī pastāstīja, ka kultūras mēneša, kurš sāksies jau marta beigās un turpināsies visu aprīli, programmā paredzēti "Grammy" balvas nominantu un laureātu koncerti, amerikāņu mākslas un foto izstādes, amerikāņu režisoru filmas, deju izrādes, lekcijas un meistarklases. Tāpat no 12.aprīļa līdz 18.aprīlim kafejnīcās un restorānos "Fazer Amica" notiks ASV iecienītu ēdienu nedēļa. Tajā visi interesenti varēs iepazīties ar Amerikas daudzveidīgo virtuvi.

Šodien (7.apr.) kultūras centrā "Imanta" plkst.19 koncertēs trīs reizes "Grammy" balvai nominētā mūzikas grupa no ASV "The Pine Leaf Boys", informēja ASV vēstniecības Rīgā Preses un kultūras nodaļā. Mūziķi Latvijā ieradās jau vakar. Rīt, 8.aprīlī, plkst.19 viņi sniegs koncertu kinoteātrī "Rīga", bet 9.aprīlī plkst.19 - Latviešu kultūras centrā Daugavpilī. Koncerts kinoteātrī "Rīga" būs arī galvenais ASV kultūras mēneša "Made in the USA" pasākums, kas aprīlī notiek visā Latvijā.

Pirms kultūras mēneša aktivitātēm ASV vēstniecība arī rīkoja šī mēneša logo konkursu. Vēstniecības darbiniekiem par pārsteigumu tika iesūtīti vairāk nekā 500 dažādi logo, taču uzvarēja jaunās grafikas dizaineres Lienes Skrulles radītais darbs.

Kā pastāstīja Skrulle, viņas mērķis logo bija atainot daudzas krāsas un dzīvesprieku, kā arī izmantot apaļas formas, kuras norāda gan uz attīstību, gan pilnību un dažādību. Turpmāk mākslinieces radītais logo rotās kultūras mēneša vides reklāmas ne tikai Rīgā, bet arī citās lielākajās Latvijas pilsētās.

Komentāri (9)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu