Jaunas, spilgtas personības Latvijas kultūrā nav parādījušās


 

« iepriekšējais 1 2

  1. diemžēl 2011. g. 27. decembrī, 15:17

    To var saprast,jo dauzi izvēlas tumsonību,bet tur ir savs elks

  2. Janka 2011. g. 26. decembrī, 21:13

    Kā??? Vai tad Ivars no Okartes akadēmijas nav superuzlēcošā personība un zvaigzne? Spožāk nav mirdzējis neviens šogad. Es domāju, ka mega stārs Ivars ir Latvijas kultūras fenomens. Tīrradnis!

  3. kaka 2011. g. 26. decembrī, 20:45

    Ko demakova sajēdz no kultūras, par muldēšanu un budžeta l. piesavināšanos. Zinu, ka prot kulturāli brilles izvēlēties un Kultūras pilsētā parīzē dzīvokli nopirkt. Bet dziedam neesmu šo redzējis

  4. Nebūs arī. Peņšu, pokemoņu un pļēguru valsts 2011. g. 26. decembrī, 20:32

    Viss ir žopā kopš sagruva PSRS un atvērās robeža uz ES

  5. to žēl gan 2011. g. 26. decembrī, 18:23

    Abi Jansoni un īpaši Nelsons tika novērtēti ļoti augsti,bet pasaulē aizbrauca savam labumam.Nevairo melus!

  6. kriksis 2011. g. 26. decembrī, 17:48

    Andrejs Kļava! Bravo!

  7. aivarrs 2011. g. 26. decembrī, 17:18

    Jādomā, ka Demkovas k-dze (vai pats intervijas autors TVNET uzdevumā) ir kļūdījusies nepareizi minot Latvijas Radio kora diriģenta vārdu = vai nebija tomēr Sigvards Kļava? (ceru, viņš pats par to nedusmosies, bet uztvers kā savdabīgu "izjokošanu").
    Man, šķiet, jaunu un interesantu mākslinieku/komponistu netrūkst! Mūsu vadošie mākslinieki ieņēmuši sev izdevīgu nišu, kas nes un ļauj plūkt savus augļus un laurus un tur "jaunienācējam" nav nemaz vietas vai arī tādu nemaz "nelaiž iekšā".
    Visi vadošie kolektīvi ir aizņemti ar peļņu, braukājot pa pasauli, un lai pamanītu pašmāju "jauniņos", pietrūkst vienkārši laika un spēka.
    Vai tikai neatgriežamies atpakaļ pie padomijā tik populārās blatu un "aizrunāšanas" sistēmas, kur "jauniņais" - griezies kā un pie gribi, bet jau nav "vārda", nemaz neņems vērā un pat neuzklausīs; tad jau labāk mūsu kolektīviem - braukāt pa pasauli un nest Latvijai un tiem, kurus tie izmanto kā "jājamzirdziņus" sava goda, cieņas un atpazīstamības celšanai... - Vai nav pārāk sekla domāšana un tomēr arī sava nabadzības apliecība?!
    Vai te nebūtu jāatceras jau Bībelē izskanējusī patiesība, kas izskanējusi no Jēzus mutes: "Pravietis nekur nav mazāk cienīts kā savā tēvzemē (pie savējiem)".
    Ir par ko padomāt; vai ne tā?

  8. Štuks » aivarrs 2011. g. 26. decembrī, 17:47

    1) Tev nebūs nelietīgi valkāt..

    2) Un vai Jūs varētu skaidrāk bez simts pēdiņām pateikt savu domu?

    3) viens grāvis ir tiekt, ka mums nekā nav un otrs grāvis, ka netrūkst - abi grāvji vienlīdz neauglīgi un nekur tālāk neaizved un neko neattīsta.
    Domāju, ka mums ir šis un tas, tādas nelielas labas lietas, vartbūt veiksmes, varbūt izņēmumi (diriģenti jau sāk izskatīties pēc tradīcijas). Jautājums ir , kas TIEŠI ir šīs nelielās bet visaugstākā līmeņa lietas? .. nogārgties, ka Rigas Birža ir obanā - c'mon! - Vai arī es ģībstu no emīla darziņa mūzikas, - tiešām visas mūzikas, un ja ne visas, ta tieši kuras no kā seko arī tas, KAS TIEŠI taja patīk -
    Kamēr šādi - uzmanīgi nesāksim runāt, tikmēr arī pa grāvjiem dzīvosim, kas nav tālu no patiesības - pīlēm jau patīk ne tikai dīķos, bet arī vecos grāvjos..

  9. aivarrs » aivarrs 2011. g. 26. decembrī, 17:56

    to <<<<<<<<<<<&
    lt; Štuks
    To, ja vien neesat šīs sistēmas cilvēks un Jūs paši tas neskar, nesapratīsiet; jo tas prasa iedziļināšanos.
    No sava Sv. Rakstu citāta neatkāpšos, jo tas pasvītro domu.
    Lai Jums laba veiksme un visai Latviešu kultūras dzīvei kopumā.
    Varētu ar Jums arī dizkutēt, bet kādfa diskusija var būt ar tādu, kas slēpjas aiz pseidonīma...

  10. Štuks » aivarrs 2011. g. 26. decembrī, 18:14

    1) aivarrs ir tāds pat seidonīms kā Štuks - vienādi daudz izsakošs

    2) diskusija ir vienīgais ceļš uz labākām attiecībām, kultūru visplašākajā nozīmē, pat tad, ja sarunājas aivarrs ar Štuku, jo jākonkurē ir idejām vispirms - tikai lieli cilvēki/prāti ir arī idejas, - mēs mazie operējam ari jau izdomātām idejām, jautājums tikai cik tās ir precīzas, tuvas oriģinālam utjp.

    3) lūk cik tālu jāatkāpjas no tēmas, lai varētu sākt diskutēt - lai gan nekas jau vēl nav sācies, Jūs tikai domājat vai varēēētu vai neeevarētu diskutēt ar personu zem pseidonīma

    4) es secinu tikai vienu - viduvējībām ir vajadzīgas viduvējības, tapēc arī te viss ir ne cepts ne vārīts un pa grāvjiem vien.. .. apnika

  11. 2011. g. 26. decembrī, 16:39

    Latvija deģenerējas un degradējas, un tas izskaidro visu.

  12. domu mākonis » degundurklis 2011. g. 26. decembrī, 16:48

    bet kas izskaidro deģenerēšanos... ne jau deģenerēšanās?...thoughts..

  13. tik un tā 2011. g. 26. decembrī, 15:34

    Un tomēr, un tik un tā! Kultūras cilvēki ir vienīgie, kuri ilgstoši nes Latvijas vārdu pasaulē tikai pozitīvā nozīmē. Spiltas personības ir bijušas un ir tagad, cita lieta, ka viņus ierēdņi nemaz negrib redzēt. No R. Paula intervijas radio: Rīgā ir daudz jaunu, talantīgu mūziķu, kuriem nav darba. Kad viņš runājis par iespējām, viņu pasūtījuši labi tālu. Tajā pašā laikā visai viduvējai basketbola komandai piešķir 400 000, lai iepirktu visai viduvējus tumšādainos no ASV.

  14. škrobis un škrobe » tik un tā 2011. g. 26. decembrī, 16:32

    Visā pasaulē mākslu uztur tas bagātais vidusslānis, vai tie bagātnieki, kas sapratuši, ka māksla (bez mīlestības utml) ir vienīgais par ko ir vērts maksāt šajā pasaulē, jo visus pārējos labumus viņi ir nobaudījuši pateicoties bagāto slāņu tradīcijām, savai naudai, - uzturēt mākslu labākajai daļai no šiem cilvēkiem, kas katrā attīstītā valstī  daudzi tūkstoši, nozīmē nevis tikai godkāres apmierināšanu, bet galvenokārt izpratni par vērtībām un to, kas tās izsaka, par būtisko, par būtiskāko aktuālajā laikā, patreizējā laikā. Latvijas niecīgais vidusslānis tālāk par basketbolu netiek, daudzi nav pat tikuši tālāk par omāriem un jaunāko auto. Tieši tā pat uzvedas valdībošie ierēdņi, bet ar tiem ir vēl trakāk, jo viņi jau tos omārus un jaunos auto tā isti nav nobaudījušo - šeit runāju par patiešām labām "mantām", nevis par jaunu DACIA, vai vīnu no RIMI - un šiem ierēdņiem ir reāla putra galvā, labākajā gadijumā, jo tur vēl var ieviest kārtību, - vēl ļaunāk ir ar lielāko daļu, tiem, kam nav putra galvā, bet tiem, kam ir kategoriska skaidrība par savām aprobežotībām, savās vāji izglītotajās galviņās ar nekādu tradīciju zināšanās, ar nekādu pieredzi, ar sūdīgu presi, ko tie lasa, ar trešās un piektās šķiras visu (ēdienu, pakalpojumus, servisu, kultūru) - tikai ne augstāko līmeni (tipa Nelsons - to atšķirību šie ierēdņi reāli neredz, bet tikai ir informēti par to).

  15. tu esi vairas propogandas upuris, kaunies » tik un tā 2011. g. 26. decembrī, 20:38

    ej tu eiskrieties ar vārda nešanu pasaulē . Tev taču ir mazvērtības komplekss un ar to nebūtu jālepojas, kautkads mākslinieks pseidolatviets , palicis mantojumā no PSRS augsti tikumigās un intelektuālās sistēmas, pabraukās 20 gadus pa pasauli, pateiks investoriem kādi antiņi te dzīvo, te atbrauks, visu noprihvatizēs, blondīnes aizvedīs, lai tev paliktos gumijas lellē. Un mākslinieka bērns nebūs latvietis. Nolemta valsts, pasaules nomale. Atceros, kā agrāk slavēja šīs zemes talantus, es biju pret visiem eiro, jo tālredzīgi spēju domāt, ka viņu genofonds aizemigrēs, paliks kautkādi dzērāji ar savu dzērājbērnu pēctecību. Amerika sitīs plaukstas par labo genofondu un tu no talantu valsts būsi bedrē un depresijā arvien dziļākā

  16. škrobis un škrobe » tik un tā 2011. g. 26. decembrī, 21:22

    Kurš izdomāja un pirmo reizi pateica šito stulbumu "nest Latvijas vārdu pasaulē"?

    Nevajag neko nekur nest un ne jau aiz nešanas vai mešanas kaut kas pasaulē mainās un grozās.

  17. un vēl.. 2011. g. 26. decembrī, 14:29

    ...jānosauc režisora [Aivara] Hermaņa »Oblomovs« Jaunajā Rīgas teātrī

    Alvis Hermanis.

    Kāpēc jāveido raksts, ja tā autors ir pilnīgs nejēga kultūras sfērā???

  18. par Aināru Rubiķi 2011. g. 26. decembrī, 13:52

    www.opera.lv

    P.S. Tādiem ultra provinciāļiem kā HD šāds un citi "ārpusē" notikuši kultūras notikumi iet gar ausīm

  19. Maksis 2011. g. 26. decembrī, 13:40

    Rakstu neizlasīju. Ak, ko tur lasīt - tas skaidrs kā diena, ka mums nav nekā - ne talantīgu dziedātāju, nedz gleznotāju, nerunājot par mūziķiem un rakstniekiem! Vnk ārprāts!
    Nav nekā. Tagad tā. Kā vēl mums nav? Pirmkārt, prāta. Otrakārt jēgas. Treškārt - kauna.
    Nu vot tā arī kaut kā kuļamies.
    Jā, vēlēšanās balsojam par Hariju Poteru un viņa zizli, bariem skrienam uz Gringoltu bankas automātiem, lai ņemtu ārā naudu, ko pēc tam pārvērst zelta gabalos, vai stūķet Gringoltu automātos atpakaļ.
    Ir ko darīt. Tā kā tie zviedri smējās par paniku ap banku - jūs esat "dark people"!

    Latviski tulkojot tas nozīmē gudri. Vai ne?

  20. aivarrs » Maksis 2011. g. 26. decembrī, 17:22

    Ja mēs neprotam pat IZLASĪT, tad nav jābrīnās, ka "mums", labāk saki - man, nav nekā.
    Būtu takā krietni jānokaunās, ne?!

  21. Vija » Maksis 2012. g. 5. janvārī, 09:17

    Zinu talantīgu jauno dzejnieci Nadīnu Liepiņu (Kā smilga vējā, Laimes putna paspārnē, Tango rudenī, Tevi mīlēšu līdz horizontam),tie ir viņas izdotie dzejoļu krājumi 2010-2011g.,iesaku palasīt.

  22. es 2011. g. 26. decembrī, 13:06

    Nopietnā mūzika, glezniecība un teātris, un viss? Un tā ir visa kultūra? Un kur literatūra, kino, folklora? Dikti noplicināta tā kultūra mums...vai varbūt tie ir cilvēki, kas sevi uzskata par piederīgiem kultūrai...

  23. 2011. g. 26. decembrī, 12:51

    Smieklīgi, ka Vestarda vārda rakstību joprojām jauc!
    Bet par Aināra Rubiķa neminēšanu.... Bēdīgi un nožēlojami

  24. žēl gan 2011. g. 26. decembrī, 12:48

    Ar nožēlu piekrītu par Aināru Rubiķi - bet tas jau mums notiek visu laiku! Savējos burtiski noniecinām līdz mielēm! Intrigas, subjektīvi augstprātīgi vērtējumi, emocionāli ievainojumi- tā ir ikdiena mūziķu sabiedrībā- Tas pats notika ar A. Nelsonu, pat Mariss Jansons un arī tēvs A. Jansons savulaik nebija gana labi...- Vēl tagad- ne vienam vien netrūkst nekaunības kritizēt pasaules zvaigznes! Varbūt reiz ir pienācis laiks atļaut vērtēt tiem, kuriem ir sapratne par mūzikas profesionālajām vērtībām? !!!! Esam purvā ne jau tikai naudas trūkuma dēļ, bet mūzikas menedžmentu visatļautības un profesionālās aprobežotības dēļ! Latvijas mūzikas arēnā ir daudz vairāk izcilību nekā sabiedrība ir tos apzinājusi- nemaz nerunājot par
    KM un Saeimu!

  25. smiekls 2011. g. 26. decembrī, 12:42

    atraduši, kam prasīt, Demakovai :D

  26. .... 2011. g. 26. decembrī, 12:23

    Kā nav pārādījušās, no O kartes skatuves tak Didzis, Kiki, Ivars un pārējie, nav pietiekami spilgtas personības!? :D

  27. Meitene 2011. g. 26. decembrī, 11:51

    Izlasot virsrakstu pirmais, par ko padomāju, bija Ainārs Rubiķis. Vai viņu ignorē tāpēc, ka viņš jau ir pasaules apritē un nemēģina iepatikties Latvijas birokrātijas darboņiem? Gundaram Ķirsim jau nu būtu jāzin šis vārds ...
    Un Helēnas Demakovas intervija ??? Kurš no viņiem diviem - Demakova vai žurnālists - nezin vārdu salikumu Sigvards Kļava? Vai varbūt abu inteliģences līmenis aprobežojas tikai ar savu darbības lauciņu?

  28. Metsasisu 2011. g. 26. decembrī, 11:09

    Tikai latvijiešu kretīni un viņu padumjie žurnālisti nav spējusīs saskaitīt pasaules debesjumā Latvujas kultūras zvaigznes. Latvijiešem vajaga čekas hokeju, kur ar pliku dūri var otram sist pa ģimi, nebaidoties no kriminālatbildības. Var izdarīt sīkas zādzības , ja priekšā ir nesodīti lielzagļi. LTV izrāde, ko vada Uģis, redzams cik dumji ir iezemieši.

  29. Kā ar 2011. g. 26. decembrī, 10:49

    sen gaidīto un pilnīgi nepeiciešamo jauno koncertzāli? Rīgā NAV KUR klausīties simfonisko mūziku! Spilgtākā pēdējā laika personība ir Ainārs Rubiķis, kas "vieglu roku" aizlaists prom! Kādēļ?

  30. bēda » Kā ar 2011. g. 26. decembrī, 13:58

    Kamēr nav jauna koncertzāle, Ģilde ir laba vieta..?

    Piekrītu par to, ka LV nespēj teju nevienā jomā novērtēt augstākā līmeņa profesionāļus.. toties spēj novērtēt jaunuzceltas ēkas - cik nožēlojami tumši un zemu, jo jāinvestē ir tajā, lai Rubiķis untml. paliktu Latvijā - tam jāatvēl būtiskākās budžetu daļas.

    nožēlojams provinciālisms. ..tāds ir daudz kur, bet kapēc mums par to nevienā preses izdevumā nav rakstu

« iepriekšējais 1 2

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi