«ADwards 2014» galveno balvu saņēmusi «Asketic»

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Devītā radošās izcilības festivāla «ADwards» galveno balvu - «Grand Prix» - šovakar saņēmusi «Asketic» par vizuālās identitātes kampaņu «Gors».

Savukārt par festivāla godalgotāko aģentūru, saņemot divus zelta jeb pirmās pakāpes ordeņus un trīs sudraba jeb otrās pakāpes ordeņus, šogad kļuvusi reklāmas aģentūra «DDB Worldwide Latvija». Tai seko reklāmas aģentūra «Not Perfect» ar trim sudraba ordeņiem.

Integrēto kampaņu kategorijā zelta ordeni par LMT jaunā zīmola un atbilstošas identitātes izveidi kampaņā «Domā - dari» saņēma aģentūra «DDB Worldwide Latvia». Sudraba ordenis par «Zelta Zivtiņas Relaunch» kampaņu piešķirts reklāmas aģentūrai «Not Perfect».

TV un radio kategorijā zelta meistarības ordeņus saņēma «DDB Worldwide Latvia» par komerciālo TV reklāmu LMT jaunā zīmola un identitātes kampaņai «Domā - dari», reklāmas aģentūra «Mooz!» par sociālo TV reklāmu «Ja dzer, tad nebrauc!» un Voldemārs Dūdums par kino reklāmu «Pārdod man šo pildspalvu!».

Savukārt ar sudraba ordeni apbalvota reklāmas aģentūra «Not perfect» par komerciālo TV reklāmu «ZZ Seriāls. Vārdu maiņa», kā arī «Abnormal» par radio reklāmu «Pica Lulū» - ēdienu piegādes radio klipu - un Lauris Ābele par «Radio NABA rudens apokalipse» apakškategorijā «Grafiskie video risinājumi».

Kategorijā «Interaktīvie un digitālie risinājumi» reklāmas aģentūra «McCann WorlGroup» ieguva divus zelta ordeņus par kampaņām «Iedziedi savu svētku zīmi!» un «Muuv Muuv» . Savukārt digitālā aģentūra «Wrong Digital» ar darbu «Gifff.IO» ieguva divus sudraba ordeņus apakškategorijās «Tīmekļa lapa» un «Citi digitālie risinājumi».

Apakškategorijā «Mobilās aplikācijas» zelta ordeni saņēma digitālā grupa «Arcana» par mobilo aplikāciju «Viesabonēšanas slepkava», otro jeb sudraba ordeni ieguva reklāmas aģentūra «Adell» par aplikāciju «Prāts/ Neprāts». Savukārt «Cube Mobile» par «Radio Pieci» digitālā dizaina izstrādi ieguva sudraba ordeni.

Netradicionālā komunikācijā zelta ordenis piešķirts Uģim Oltem par «Dzintara dzimšanu».

Kategorijā «Branded content and entertainment» sudrabu ieguva «DDB Worldwide Latvia» par kampaņu «LMT rekomendē».

«Print Art un dizaina» apakškategorijā par komerciālo preses reklāmu zelta ordenis piešķirts aģentūrai «Guilty» par darbu «Kad kājas klausa vēderam», sudraba ordenis par grafisko dizainu piešķirts aģentūrai «DDB Worldwide Latvia» par «Kas virza tevi?».

Izdevniecību nozarē zelta un sudraba ordeni ieguva tekstu grupa «Orbita» par grāmatām «Peldus» un «Artūra Puntes poētiskie veltījumi». Tāpat sudraba ordeņus saņēma «Pooper Magazine» un izdevniecība SIA «Liels un Mazs» par grāmatu «Daudzpusīgais ronis».

Jomā «Kalendāri» sudraba ordeni saņēma Uldis Trapencieris par darbu «Latviešu senais kalendārs».

Aģentūrai «Asketic» piešķirts zelta ordenis par vēstniecības «Gors» un sudraba par «The Beginnings» vizuālo identitāti, tāpat sudraba ordeni ieguva SIA «BrandBox» par darbu «Iedziedi savu svētku zīmi!», bet «DDB Worldwide» par «Domā - dari» LMT vizuālo identitāti.

Komerciālā iepakojuma jomā sudraba ordenis ticis aģentūrai «Young&Hungry» par darbu «Hugu The Little One.Paperis».

Fotogrāfijas kategorijā zelta ordenis piešķirts SIA «Red is the new black» par darbu «Relikvijas», savukārt sudraba ordenis tika aģentūrai «Not Perfect» par darbu «ZZ imidža fotogrāfija».

Produktu dizaina jomā zelta ordenis piešķirts «Flow Design» par darbu «Cliq», sudraba ordenis «Huglock» par universālā slēgmehānisma dizainu.

Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās deviņi atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Žūrijas darbu vadīja reklāmas pārstāvis Sanīls Radio no Ņujorkas.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Tēmas

Nepalaid garām!

Uz augšu