Jūrmalas mērs: «Jaunais vilnis» pilsētai nodrošināja iespaidīgu mārketingu

BNS
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens /LETA

Starptautiskais jauno mūzikas izpildītāju konkurss «Jaunais vilnis» Jūrmalai nodrošināja iespaidīgu mārketingu, intervijā «Rīga TV24» trešdien atzina Jūrmalas mērs Gatis Truksnis.

«Jaunā viļņa» aiziešanu no Jūrmalas varot vērtēt divējādi. Ja tiek vērtētas mākslinieciskās kvalitātes, tad mērs teica, ka viņam tuvāks ir «Summertime» koncerts, savukārt, ja vērtē koncerta pienesumu pilsētas reklamēšanai, tad «Jaunais vilnis» citus koncertus «izkonkurē».

«Mēs nepolitizējam šīs lietas. Tas ir pasākums, kas visu laiku ir ar pozitīvu enerģiju, ar pozitīvu vēstījumu uz Austrumiem no Latvijas, ar aptuveni 160 miljonu lielu auditoriju. Tādu mārketingu pilsēta nevarētu nopirkt arī par ļoti lielu naudu,» norādīja mērs.

Truksnis akcentēja, ka Jūrmalā šogad nenotiks koncerti, kuri ir vērsti uz daudzmiljonu televīzijas auditoriju, jo, iespējams, politiskās situācijas dēļ, «Jūrmalas bilde Austrumos ir nevēlama», taču pārējie krievu mūziķu koncerti nav atcelti.

Jau ziņots, ka Dzintaru koncertzāle ar «Jaunā viļņa» norisi Jūrmalā vairs nerēķinās, iepriekš paziņojis koncertzāles valdes priekšsēdētājs Guntars Ķirsis. Krievijas komponista un producenta Igora Krutoja rīkotais konkurss «Jaunais vilnis» Jūrmalā notika kopš 2002. gada.

Tāpat atcelti arī humora šovi «KVN» un «Jūrmala» («Jurmaļina»).

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu