Stendzenieks: būt politkorektam nozīmē sevi mentāli izkastrēt

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānuzņēmums

Reklāmas un interneta speciālists, blogeris Vilhelms Meisters ar kolēģi un draugu Emīlu Kāli izveidojuši sarunu projektu «Personības». Jaunākā saruna ir ar aģentūras !Mooz radošo direktoru, LADC prezidentu un, iespējams, pamanāmāko personību Latvijas reklāmas industrijā - Ēriku Stendzenieku.

Reklāmā darbojoties jau kopš deviņdesmito gadu vidus, Ēriks un viņa aģentūra paspējuši gūt neskaitāmas reklāmas balvas gan Latvijā, gan pasaulē.

Stendzenieks daudz darbojies arī politiskās reklāmas jomā, organizējot arī tā dēvētās pozitīvisma kampaņas.

Intervijā gan viņš uzsver, ka nevēlas strādāt aģentūrā, kurā viss ir pozitīvi un nav nekādas drāmas.

Sarunā uzzināsiet arī, kā Stendzenieks nonāca tobrīd vēl neeksistējošajā Latvijas reklāmas industrijā, par pieredzējušu cilvēku deficītu aģentūrās, reklāmas festivālu nozīmi, sabiedrību, humora izjūtu un to, vai reklāmu var iemācīties skolā.

«Reklāma ir ļoti daudz par to, kas šobrīd ir modē - kāds zīmējums uz skrituļdēļa, kāds jauns heštags [tēmturis, - redakcijas piezīme], jauna sociālā platforma - katru reizi nesot sev līdzi ilūziju, ka tā mēs atrisināsim visas pasaules problēmas,» tā Ēriks Stendzenieks.

Iepriekšējās sarunas: personibas.co

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu