Piecas asprātīgākās «Super Bowl» reklāmas

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānuzņēmums

5. februārī Amerikas Savienotajās Valstīs, Hjūstonā norisinājās amerikāņu futbola lielais fināls «Super Bowl». Šis notikums interesants ar to, ka viena 30 sekunžu īsa reklāma izmaksā 4,5 miljonus dolāru. Tāpēc pasaules lielākās kompānijas, lai ieinteresētu 100 miljonus lielo auditoriju, noalgojušas labākos reklāmas industrijas radošos prātus. Piedāvājam ieskatu asprātīgākajās šā fināla reklāmās. Un, starp citu, par uzvarētājiem kļuva Jaunanglijas «Patriots» spēlētāji.

«BaiBaiBai»

Mazkaloriju dzēriena «Bai» reklāmā izmantots labi zināms triks ar deklamējošo aktieri Kristoferu Volkenu (Christopher Walken). Šoreiz gan Volkens nedeklamē Lēdijas Gāgas dziesmu vārdus, bet gan Džastina Timberleika jaunības dienu grupas «N*Sync» grāvēju

Kia «Varoņa ceļš»

Aktrise un komiķe Melisa Makartija (Melissa McCarthy) iejutusies pasaules glābējas tēlā, un tas viss notiek lieliskās Bonijas Taileres (Bonnie Tyler) dziedātās dziesmas «I Need a Hero» pavadībā.

Džons Malkovičs un «Squarespace»

Aktieris Džons Malkovičs šajā reklāmā uzzina, ka viņa vārds jau izmantots un mājas lapa johnmalkovich.com jau ir reģistrēta. Viņa reakcija ir desmit šādu reklāmu vērta.

«Mr. Clean» reklāma

Tīrīšanas līdzekļa «Mr. Clean» reklāmā ikoniskais plikpauris ar sirmajām uzacīm - misters Klīns pārvēršas par seksa simbolu. Mājsaimniece ir savaldzināta, un ieguvējs ir neviens cits kā viņas vīrs. «Tev ir jāmīl vīrietis, kurš tīra,» vēsta sauklis.

Adams Draivers un «Snickers»

    Šokolādes batoniņa «Snickers» reklāmas nolūkos kompānija spērusi drosmīgu soli - raidīt reklāmu dzīvajā. Galvenajā lomā hipsteru seriāla «Girls» aktieris Adams Draivers (Adam Drive).

    KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
    Uz augšu