LNT šovs sasniegs 1 500 000 auditoriju (172)

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

LNT muzikālais šovs "O!Kartes Akadēmija", iespējams, kļūs par pirmo šovu Latvijā, kas sasniegs 1 500 000 lielu TV skatītāju auditoriju, informē Ingūna Sermole, LNT Pašreklāmas daļas vadītāja.

Jau vairākas nedēļas LNT ēterā ir vērojams šīs sezonas vērienīgākais muzikālais šovs "O!Kartes Akadēmija". Kopš šova pirmā koncerta, kas norisinājās 21. februārī "O!Kartes Akadēmijas" kopējā sasniegtā auditorija līdz šī gada 5. martam ir 1 271 700* TV skatītāju!

Jaunākie dati liecina, ka muzikālais šovs "O!Kartes Akadēmija" ar katru dienu iemanto ar vien lielāku skatītāju interesi, jo katram TV skatītājam ir iespēja sekot līdzi šova dalībnieku izaugsmei vairākos raidījumos katru darbdienu un šo svētdien norisināsies jau ceturtais lielais "O!Kartes Akadēmijas" koncerts. Prognozējot tālāko šova attīstību, augošās skatītāju intereses dēļ, iespējams, "O!Kartes Akadēmija" kļūs par pirmo šovu Latvijā, kas sasniegs 1 500 000 lielu TV skatītāju auditoriju!

Jau šī brīža, LNT muzikālā šova "O!Kartes Akadēmija", sasniegtā auditorija apsteidz Starptautiskā populārās mūzikas jauno izpildītāju konkursa "Jaunais vilnis 2009" sasniegto auditoriju, kas ir 1 018 800** TV skatītāju. Šobrīd, vienīgais LNT projekts, kas ir sasniedzis lielāku auditoriju par šovu "O!Kartes Akadēmija" ir pēdējo divu gadu skatītākais un veiksmīgākais TV projekts visā Latvijā - "Dziedošās ģimenes". Projekta "Dziedošās ģimenes" kopējā sasniegtā auditorija ir 1 390 700*** TV skatītāju. Tomēr ar katru dienu, pieaugošās skatītāju intereses dēļ, LNT prognozē, ka jau pēc pāris nedēļām šovs "O!Kartes Akadēmija" sasniegs projekta "Dziedošās ģimenes" sasniegto auditoriju, to pat apsteidzot!

Kopš brīža, kad LNT aizsāka muzikālo šovu "O!Kartes Akadēmija", kanāla vecuma grupas 15-50 auditorijas daļas pieaugums pārsniedz pat 15%, ko īpaši novērtē arī reklāmdevēji. Kā arī, ar šī šova palīdzību LNT ir spējis uzrunāt tik grūti sasniedzamo auditoriju - jauniešus vecuma grupā no 12 - 25 gadiem, kuri ar pastiprinātu interesi ik dienu vēro šovu "O!Kartes Akadēmija".

Šie rādītāji tikai vēlreiz apstiprina LNT līderpozīcijas veiksmīgu, skatītāju mīlestību un interesi piesaistošu produktu veidošanā, jo tie spēj sasniegt vairāk nekā miljons skatītāju lielas auditorijas un dot tikai pozitīvas emocijas, kādas mums visiem šodien it tik ļoti nepieciešamas.

Šovu atbalsta "O!Karte", kuras zīmola sauklis ir "Kam ir ko teikt!", modes un izklaides centrs "Riga Plaza", saldējums "TIO", SEB Studenta banka.

*TNS Latvia, LNT šova "O!Kartes Akadēmijas" kopējais raidījumu reach 4+, laika posmā no šī gada 21.februāra līdz 5. martam

** TNS Latvia, LNT pārraidītā Starptautiskā populārās mūzikas jauno izpildītāju konkursa "Jaunais vilnis 200" kopējais reach 4+

*** TNS Latvia, LNT projekta ‘’Dziedošās ģimenes" kopējais reach 4+

Komentāri (172)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu