LTV1 jūnijā pēc daudzu gadu pārtraukuma bijis skatītākais kanāls Latvijā

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānuzņēmums

Šī gada jūnijā pēc daudzu gadu pārtraukuma skatītākais televīzijas kanāls Latvijā bijis Latvijas Televīzijas pirmais kanāls (LTV1), kamēr uz otro vietu atkritis līdzšinējais līderis TV3, bet trešajā vietā atgriezusies «Latvijas Neatkarīgā televīzija» (LNT), liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati.

Kā liecina TNS dati par jūniju, LTV1 vērošanai bija veltīti 10,6% no kopējā skatīšanās laika, kas ir par 0,2 procentpunktiem mazāk nekā maijā. Tikmēr TV3 veltīti 10,5% skatīšanās laika jeb par 1,9 procentpunktiem mazāk, salīdzinot ar maiju, bet LNT skatītāji veltījuši 9,2% no kopējā skatīšanās laika, kas ir pieaugums par vienu procentpunktu, salīdzinot ar maiju.

Kanālam «NTV Mir Latvija» no kopējā skatīšanās laika veltīti 8%, «Pirmajam Baltijas kanālam» (PBK) - 7,9%, «RTR Planeta Baltija» - 6%, visiem saglabājot savas pozīcijas, izņemot PBK, kas apmainījies vietām ar LNT.

Kanāls TV5 skatīts 3,7% no kopējā skatīšanās laika, bet «REN Baltija» ar 3,4% lielu skatīšanās daļu apsteidzis «3+», kura skatīšanās daļa jūnijā veidojusi 3,3%.

Nemainīgās pozīcijās palikuši kanāli TV6 ar 2,9% lielu skatīšanās daļu, kā arī «LTV7» ar 2,6%.

Tikmēr kanāliem «FOX», «National Geographic Channel» un «Kanālam 2» katram veltīti pa 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika, bet kanāliem «CTC Baltija» un «Rīga TV» katram veltīti 0,6%, «Re:TV» - 0,5%, «Fox Life» - 0,4%, «Kidzone TV» - 0,3%, «1B» - 0,2%.

Kanālu «Sony Entertainment TV» un «Sony Turbo» katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt visai pārējai skatīšanai veltīti 22,9% no kopējā TV vērošanas laika.

Jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 47 minūtes, kas bija par 13 minūtēm mazāk nekā maijā.

Kā informē TNS mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs, šogad TNS Latvijā ir ieviesis jaunu TV auditorijas pētījuma metodoloģiju, izmantojot jaunākās paaudzes TV metrus - «RapidMeter». Kanālu atpazīšanai tiek izmantota audio skaņas atpazīšanas tehnoloģija «Audiomatching», ar kuras palīdzību ir iespējams nomērīt arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā jeb «Time-Shifted Viewing» (TSV).

Sākot ar 1. jūniju, TNS Latvijā ir sācis mērīt un atspoguļot TV kanālu pēdējo septiņu dienu satura skatīšanos ar nobīdi laikā.

SIA «TNS Latvia» ir socioloģisko un tirgus pētījumu aģentūra, kas pērn apgrozījusi 2,95 miljonus eiro, bet nopelnījusi 210 958 eiro.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu