TV5 un «Rossija RTR» auditorija pārgājusi uz PBK un citiem TV kanāliem

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

Pēc kanāla TV5 slēgšanas un «Rossija RTR» retranslēšanas aizlieguma šo kanālu auditorija pārgājusi uz «NTV Mir Baltic», «Pirmo Baltijas kanālu» (PBK) un citiem atsevišķi neizceltiem kanāliem, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati par TV kanālu auditoriju 2016. gada aprīlī.

Kā liecina TNS apkopotie dati, aprīlī skatītākais kanāls nemainīgi bijis TV3, kura vērošanai veltīti 12,2%, kam seko LTV1, kura skatīšanās laika daļa sasniegusi 9,6%, un PBK, kura vērošanai veltīti 9,4% no skatīšanās laika.

Kamēr visu pētījumā aplūkoto kanālu auditorija mainījusies par ne vairāk kā 0,3%, PBK auditorija, salīdzinot ar martu, augusi par 1%.

Uz ceturto vietu aprīlī pakāpies kanāls «NTV Mir Baltic», kam veltīti 8,7% no skatīšanās laika. «NTV Mir Baltic» piedzīvojis lielāko auditorijas pieaugumu - tā augusi par 2,2%.

Piektajā vietā aprīlī bija «Latvijas Neatkarīgā televīzija» (LNT), kam veltīti 6,7% no TV skatīšanās laika, tai seko «REN TV Baltic» ar 3,6%, «3+» ar 3,1%, LTV7 ar 2,4%, TV6 ar 1,9%, «RīgaTV 24» ar 1,2% un «Nickelodeon» ar 0,8% lielu skatīšanās laika daļu.

«Kanālam 2» un «CTC Baltija» katram veltīti 0,7%, bet «Fox» - 0,6% no visa TV skatīšanās laika.

Kanāliem «Fox Life», «KidzoneTV», «National Geographic Channel», «Re:TV» un «STV» katram veltīti pa 0,4% no visa kopējā TV skatīšanās laika, «1BM» veltīti 0,3%, «360TV» - 0,2%, savukārt «Sony Channel», «Sony Turbo» un «Sportacentrs.com TV» katram veltīti pa 0,1% no visa TV skatīšanās laika.

Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 27,2%, kas ir par 4,9% vairāk nekā martā.

Aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 38 minūtes dienā, kas bija par 25 minūtēm mazāk nekā martā.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu