Taylor Swift "Speak Now" (61)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Ja kāda dziedātāja vai dziedātājs pirmajā nedēļā spēj pārdot 1 miljonu ierakstu, "TVNET Mūzika" nedrīkst klusēt.

Taylor Swift "Speak Now"

(Big Machine)

9/12

Teilores Sviftas (Taylor Swift) "pelnrušķītes stāsts" ir neticams. Dzimusi un augusi Pensilvānijā, fermā, kur tiek audzētas Ziemassvētku eglītes, Teilore jau kopš desmit gadu vecuma sākusi muzicēt un rakstīt dzejoļus. Starp citu, pirmos ģitāras akordus meitenei iemācījis kāds fermas meistars. Skolā Teilore uzvarējusi vietējā dzejas konkursā un turpinājusi izkopt pati savu dziesmu rakstīšanas mākslu, dziedājusi karaoke un sapņojusi par lielo skatuvi.

14 gadu vecumā, pēc vairākiem "krusta gājieniem" uz kantri mūzikas meku Nešvilu, Teilore kļūst par jaunāko "Sony/ATV Tree" štata komponisti, līdz 2006.gadā 16 gadu vecumā debitē pati ar savu dziesmu "Tim McGraw".

Apbrīnojami, bet meitenes pašsacerētās autobiogrāfiskās dziesmas ātri atrada miljoniem dzirdīgu ausu un Sviftas 2008.gada albums "Fearless" jau kļuva par vienu no komerciāli veiksmīgajiem mūzikas albumiem pasaulē. Romantiskais singls "Love Story" iezīmēja Sviftas vārdu ne tikai šaurajā popkantri nišā, bet kļuva par pasaules supergrāvēju, atnesot 18 gadus vecajai Sviftai vairākas "Grammy" balvas.

Interesanti, ka Sviftas šķietami vēsais vizuālais tēls patiesībā ir ļoti mānīgs.

Pirms rakstīju šīs rindas, noskatījos vairākas intervijas ar Teilori ... un tikai tagad saprotu, kāpēc Kanje Vests (Kanye West) tik ļoti pārdzīvoja savu nepārdomāto un viegli rasistisko izlēcienu MTV balvu pasniegšanā 2009.gadā (skat. resursus). Teilore spēj radīt (vai varbūt viņa tāda ir?) vienkāršas, sirsnīgas meitenes iespaidu, kurai nekad negribētos nodarīt pāri...

Taylor Swift "Speak Now"
Taylor Swift "Speak Now" Foto: Publicitātes foto

Tādēļ nav brīnums, ka Sviftas jaunais albums "Speak Now", kurā visas, jā - pilnīgi visas dziesmas divu gadu laikā sacerējusi pati dziedātāja, tik pārliecinoši debitējis ASV "Billboard 200" topā. Izdevniecības "The Big Machine" ieraksts nonāca pārdošanā 28.oktobrī, un jau nedēļas beigās tika pārdoti 1,047 miljoni albuma eksemplāru, kas ir labākais pirmās nedēļas rezultāts kopš 2005.gada marta, kad amerikāņu repera "50 Cent" albums "The Massacre" tika pārdots 1,141 miljonā eksemplāru, liecina mūzikas un video pārdošanas apjomu izsekošanas sistēmas "Nielsen SoundScan" dati. Šonedēļ albums saglabājis 1.vietu, pievienojot miljonam vēl 320 000 kopiju.

Visas jaunā albuma dziesmas ir gluži kā stāsti no padsmitgadnieces meitenes dienasgrāmatām, turklāt tie pasniegti viegli romantiskā mērcē ar lipīgām melodijām, radiodraudzīgu aranžējumu un augstu ticamības pakāpi.

Jo vairāk šo plati klausos, jo vairāk sāku saprast, ka Teilores Sviftas panākumi nav nejaušība.

Protams, muzikāli te viss ir sen izrēķināts, mācību grāmatu popkantri standarti Šenaijas Tveinas (Shania Twain), "Dixie Chicks", Lianas Raimsas (LeAnn Rimes), "Sugarland" u.tml. garā. Manuprāt, spēcīgākie ir Teilores liriskie un vidēja tempa popkantri skaņdarbi. Dziesmās, kurās ieskanas "fūzētas" ģitāras, piemēram, "Better than Revenge", Teilore izklausās pēc Avrilas Lavinjas, bet "The Story of Us" kā šova "American Idol" uzvarētāja Kelija Klārksone (Kelly Clarkson).

Savukārt pie Teilores "kroņa" numuriem (tādiem kā "Love Story") jāmin šobrīd aktuālais "Mine" (skat. video), kurš kopā ar dziesmas klipu ir kā cukurvate, no kuras nevar atteikties. Otrs skaņdarbs, ko gribētu izcelt, ir stīgu grupas pavadītais "Back to December", kurā Svifta demonstrē, ka tiešām lieliski prot izstāstīt skaistas un vienlaikus ticamas pasakas.

Izdošanas datums - 25.10.2010.

un vēl ... citās ziņās

Teilore Svifta veidos savu smaržu līniju

Amerikāņu kantri mūzikas zvaigzne Teilore Svifta apvienojusies ar kosmētikas kompāniju "Elizabeth Arden", lai izveidotu savu smaržu līniju.

Kā pavēstīja "Elizabeth Arden" pārstāvji, pirmās smaržas veikalos nonāks nākamā gada nogalē. Dziedātāja iesaistīsies visos produkta izstrādes posmos, sākot ar iepakojuma dizaina izvēli un beidzot ar smaržu reklāmu. Pagaidām smaržu kolekcijai vēl nav dots nosaukums.

"Man vienmēr ir paticis, kā smaržas veido atmiņas, ka noteikti aromāti atgādina  notikumus un cilvēkus, kas atstājuši nospiedumus tavās domās,"

teikts dziedātājas paziņojumā.

Komentāri (61)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu