Jamie Lidell «Multiply» (3)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Britu elektroniķis Džeimijs Lidels (Jamie Lidell) piecu gadu laikā kopš pirmā soloalbuma pārvērties par dziedošu soula zvaigzni.

Jamie Lidell «Multiply»

(Warp)

9/12

Pēc 2000. gada soloplates «Muddlin Gear» Džeimijs Lidels atgriežas kā 2005. gada Prinsa vai Otisa Redinga inkarnācija. Zilacainais, baltais mākslinieks šos piecus gadus būvējis savu studiju, klausījies vecos fanka un soula mūzikas ierakstus un pilnveidojis savu balsi, kuru nezinātājs diez vai spētu atšķirt no kāda melnādaina soula dziedātāja.

Sākotnēji Lidels izdevis dažas mazās platītes ierakstu izdevniecības «Mosquito» paspārnē, vēlāk sadarbojies ar Čīles tehno producentu Kristianu Fogelu (Cristian Vogel) projektā Super_Collider un tikai 2000. gadā prestižās ierakstu kompānijas «Warp» apgādā izdevis debijas albumu.

Jamie Lidell "Multiply"
Jamie Lidell "Multiply" Foto: Publicitātes foto

«Multiply» ir savdabīgs elektroniskā disko, 60. gadu soula un 80. gadu sākuma funk hibrīds. Ieraksts sākas ar ievadošo «Yougotmeup» un dzirkstošiem rhodes piano akordiem, kurus papildina Prince tradīcijās iedziedāts Lidela falsets. Tituldziesma «Multiply» izskan gluži kā kāds 60. gadu Otisa Redinga «Motown» grāvējs, savukārt Džordža Klintona un Funkadelic ietekmētais «When I Come Back Around» demonstrē Lidela balss plašās iespējas, šeit dzirdams pat kaut kas no Terence Trent D'Arby vokālās akrobātikas. Protams, netrūkst arī izteiktas norādes Stīvija Vondera, Marvina Geja u.c. lielo soula dziedoņu virzienā, taču savdabīgais elektronisko iespēju sakausējums ar dzīvajiem instrumentiem Lidela gadījumā ir pašpietiekams.

Izdošanas datums 28.06.2005.

Komentāri (3)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu