Erland Oye "Unrest"

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Kings Of Convinience varētu uzskatīt par Norvēģijas atbildi uz Belle & Sebastian un new acoustics vilni.

Erland Oye "Unrest" (Astralwerks) 8/12

Protams, šā muzikālā virziena saknes jāmeklē daudz agrāk, kad darbojās Niks Dreiks (Nick Drake), Saimons un Garfunkels u.c. Vēlāk Red House Painters (grupas dalībnieki paši min to kā ietekmi) un brazīļu bossa nova ritmi ...

Ērlenns Oije (Erlend Øye), kā izrādās, ir viens no Kings Of Convinience tandēma dalībniekiem, kas šķietami nevērīgi pievērsies solomākslinieka karjerai. Iespējams, ka citādi viņš nevarēja... tomēr, lai cik pārvērtēts liktos Kings Of Convinience 2001. gada populārais ieraksts "Quite is The New Loud", tas tomēr deva cerības nākotnē sagaidīt no māksliniekiem pašpietiekamu un oriģinālu akustiskās mūzikas ierakstu. Tā vietā Erland Oye pievērsies aktuālajam datapop skanējumam, nu jau pārejošai, divreiz uzsildītai modernajai tendencei un izdevis melodisku, elektronisku Jay Jay Johanson garā ieturētu plati.

Protams, mākslinieks vai viņa pārstāvji ir atlasījuši lielisku elektroniskās mūzikas komandu – Prefuse 73, Schneider TM, Morgan Geist u.c., kas veidojuši šo albumu, tomēr rezultāts diemžēl, manuprāt, izdevies vietām nedaudz vienmuļš, garlaicīgs un saldi melanholisks.

Izdošanas datums 27.01.2003.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Tēmas

Nepalaid garām!

Uz augšu