« iepriekšējais 1 2

  1. puce 2011. g. 5. aprīlī, 21:38

    no kurienes pauljuks ir rāvis, ka Dzeguzītei ir divas vadītājas? cik zinu, tad Dzeguzītei ir tikai viena vadītāja Daila Martinsone. Zigda ir sagatvošanas grupiņas skolotāja. nevajag piesavināties citu laurus un panākumus, tie ir jānopelna pašai. Un lielās koncerta grupas skološanā Zigdai nav nekāda sakara.

  2. pauljuks » puce 2011. g. 14. aprīlī, 19:14

    domā tik tālāk, ka Zigda neko neprot, tā tu tikai parādi to , ka tu pati esi augstās domās par sevi un pati neko neproti, tev tikai skauž tas , ka citi māk sagatavot bērnus šādam līmenim bet tu ne:)

  3. >pauljuks 2011. g. 5. aprīlī, 02:18

    pati neesi zigda?
    peec valodas tieshi atdarini,ja tieshaam pati neesi! ar saviem : BESII, utt, komatiem PAREIZAJAAS vietaas teikumaa utml..:))))))
    aizej uz kaadu veel beernu ansamblju koncertu--nu jau Latvijaa ir to daudz--saliidzini-,bet centies objektiivi!
    Nu, vismaz uz kaadu konkursu...:)

  4. >pauljuks 2011. g. 5. aprīlī, 02:14

    par tavu LIIMENI noteikti var spriest peec gramatikas tevis rakstiitajaa...:)))))))) zigdu nepvainoju, bet saucu lietas iistos vaardos..,
    es noteikti sgatavotu labaak, jo siktaak jau kaa nodziedaaja vairs iisti nav kur..:)
    P.S. uz koncertu bija bezmaksas ieluugums,jo vienai pazinjai dziedaaja beerns koncetaa.., pati noteikti nebuutu gaajusi..
    P.S. vari jau liist uz veedra zigdas priekshaa--varbuut izpelniisies kaut ko tu...:)))))))

  5. pauljuks » >pauljuks 2011. g. 14. aprīlī, 19:12

    man jau nekur nav jālien, es apbrīnoju cilvēkus , kas bērnus sagatavo jo līmenis viņiem ir tiešām labs, pasaki kādu grupu, kas vēl dziedātu tikpat labi kā viņi, es nepazīstu jo visi gandrīz dzied vienbalsīgi un tad skan , kā korī nevis ansamblī, šeit ir daudzbalsība un bērniem labi sanāk.

  6. viesis> rutai 2011. g. 3. aprīlī, 23:51

    vai esi redzeejusi citus dzeguzes koncertus? shis bija lloti slikts un tas ir vairaaku apmekleeetaaju viedoklis ar ko runaaju peec koncerta.
    Pauls jau arii pateica,ka dzeguze nekad nav bijusi un neasocieejas ar tik lieliem,veciem beeniem(13-14g), bet ko var dariit,ja zigda nespeej, neprot sagatavot jaunus...

  7. pauljuks » viesis> rutai 2011. g. 4. aprīlī, 19:48

    Sveiki! Ja tev nepatīk "Dzeguzīte"kādēļ tad vispār ej uz koncertu? Ir ļoti daudzi kuriem dzeguzīte patīk, un es personīgi nevienu labāku ansambli par Dzeguzīti nepazīstu.
    Kādēļ tev jāapvaino Zigda kura ir viena no Dzeguzītes vadītājām, bez Zigdas nebūtu arī lielā koncerta grupa , jo kas tad viņā dziedātu ja Zigda nesagatavotu jaunos dziedātājus , kas pēc tam tālāk nonāk koncertgrupā? un atvaino bet vai tu sagatavotu bērnus labāk, ja jau tā spried pa citiem?
    Manuprāt ka tu nesaproti neko no mūzikas, ja neredzi to , ka šiem bērniem līmenis ir ļoti labs un tas vis ir pateicoties Zigdai.

  8. pauljuks » viesis> rutai 2011. g. 14. aprīlī, 19:10

    Jā esmu gan esmu bijusi uz visiem viņu koncertiem gandrīz, un man liekas, ka līmenis viņiem ir ļoti labs, ja paskatos uz to kā piemēram dzied citas grupas, jo citi jau dzied tikai vienbalsīgi, šeit vismaz ir daudzbalsība

  9. tevs 2011. g. 3. aprīlī, 22:56

    ka tad berniem jadziedz rauduligas---tevs aizgaja,mes ar mammu pailkam un raudajam--laikam zigda no savas personigas pieredzes .

  10. ruta 2011. g. 3. aprīlī, 12:41

    biju koncertā, patika. Nekādas būtiskas norieta pazīmes nemanīju. ļoti patika Lāča dziesmas ar Vērdiņa vādiem, bet piekrītu iepriekšējiem komentētājiem - vai tas ir jādzied bērniem ( lai arī viņi to ļoti labi saprot) un bērnu auditorijai. Citādi - liels paldies organizētājiem.

  11. juta 2011. g. 3. aprīlī, 12:12

    Mani visu laiku nepameta sajuuta,ka tas taads kaa dzeguzes noriets--kaa atvadu koncerts..
    zigda jau nu ar berniem straadaat neprot un tos sagatavot---tas skaidri redzams no mazajiem,
    tik vien kaa ziimeeties--skraidot pa skatuvi,pa zaales priekshu, raustot, gruustot beernus, un kaseet naudu..

  12. Koncerta apmeklētāja 2011. g. 2. aprīlī, 22:32

    Koncertā biju, pirmā daļa nepatika, pat ļoti, tie dziesmu vārdi likās vienkārši šausmīgi, ņemot vērā, ka dziedāja bērni. Otrā daļa dikti patika, bet atkal... kā jau te minēja, otrā daļa bija "vecie laiki.. vecie dzeguzēni".

  13. rore 2011. g. 2. aprīlī, 20:49

    biju koncerta---pornograafija ne labs koncerts...

  14. omīte 2011. g. 2. aprīlī, 12:23

    mazi bērni, kuri tagad dzied dzeguzītē, es nesmu redzējusi, ka no viņiem kāds būtu izcili slavens pasaulē, jo tik agri bērniem likt dziedāt balss ir samaitāta.....skumji.....

  15. laazers 2011. g. 2. aprīlī, 12:01

    rakstu nelasīšu.

    Bet man ir aizdomas, ka izejot uz ielas un pajautājot - Dzeguzīte būs zīmols, ko nezina neviens :)

  16. pauljuks » laazers 2011. g. 4. aprīlī, 19:54

    tu kļūdies, dzeguzītes zīmolu zin visi

  17. konkursi 2011. g. 2. aprīlī, 11:32

    Kāpēc Dzeguzīte ignorē konkursus?Lai paskatās konkursa "Nāc sadzieāt" video!
    Kā bērni dzied.Dzeguzītei tālu līdz tam līmenim.
    Uz veciem lauriem gulet ir viegli, bet jāapliecina sevi arvien, arī starp esošajiem ansambļiem, kas ir profesionāļu līmenī, atšķirībā no dzeguzes.

  18. Baltic Saade 2011. g. 2. aprīlī, 10:44

    Tuvojās Eirovīzija 2011. Lūdzu nobalsojiet EUROVISION 2011 POLL Semifinal2.
    http://tummiweb.com/scorewiz/rsvp/16605/ukEXs

  19. nu ja 2011. g. 2. aprīlī, 09:17

    latvietis jau nevar dzīvot, lai kādu neapdi....tu. Paši savā dzīvē neesat tikuši tālāk par datoru, un ar to esat lepni.

  20. Skatītāja no provinces 2011. g. 2. aprīlī, 08:49

    Aizejiet uz koncertu-paklausieties un tad runājiet.Sākas parastais gājiens-nenovērtētie kompleksainie liekam vaļā.....Taču pirms aprunā kādu -paskaties sevī,cik tīrs ,un balts esi.Jauku emocijām pilnu atpūtu tiem,kas būs koncertā.

  21. pauljuks » Skatītāja no provinces 2011. g. 4. aprīlī, 19:56

    Piekrītu tev! besī , ka jāaprunā "Dzeguzītes"vadītāji, kā jau teicu manuprāt Zigda un Daila bērnus sagatavo labi un nav neviens ansamblis kurš turētos tā īsti viņiem pretī, šis ansamblis ir ļoti profesionāls, pēc manām domām bez Zigdas nebūtu dzeguzītes jo viņa jau sagatavo mazos lai tie tālāk varētu dziedāt lielajā koncertgrupā:)

  22. skolnieks 2011. g. 1. aprīlī, 23:57

    es jau nu noteikti nerekomendetu Dzeguzi ka vietu, kur iemacis dziedat--vini brauc tikai un vienigi uz pagajusiem,aizgajusiem lauriem-pareizi teica R.Pauls viena intervija krievu TV janvari(kad 75 gadu dz.d.bija),ka tagad Dzeguze galigi nav tada ka bija Gunara Kalnina laika.
    Ja grib dziedat pozitiva atmosfera,tad tam ir Knipas &Knauki, Palasites, Laila Ilze Purmaliete, un vele un vel citi ansambli un grupas Rigas pilseta.
    Dzeguze ir vieta,kur skirties no naudas un sanemt preti nekvalitativu pakalpojumu un ,ja,protams vecaki grib platities,ka redz vinu atvase dzied Dzeguze.

  23. SS 2011. g. 1. aprīlī, 23:35

    ziimule zigda------reklaama,lai peerk biljetes uz sestdienas koncertu..

    P.S. bail iet uz konkursiem--labi zin,ka nevar esosho konkurenci tureet ansamblju viduu...

    un ko nu muldi--tev,zigda pilniigi vienalga kaa dzied-,ka tik maksaa meeneshmaksu un beerna vecaaki ir draudzenes/draugi..
    nu taads fufelis taa dzeguze TAGAD,ka pilniigi ...

  24. klbgb 2011. g. 1. aprīlī, 15:40

    Kā tu Zigdiņ esi apvēlusies?

  25. ... » klbgb 2011. g. 1. aprīlī, 16:19

    Bija barga ziema.

  26. oi 2011. g. 1. aprīlī, 14:19

    labi, sorry, rūpīgak izlasīju- laikam vadītājas meita vai tuvu stāvoša...

  27. oi 2011. g. 1. aprīlī, 14:16

    nepazīstu šito bildes seju... Kas tā ir???

« iepriekšējais 1 2

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi



Kļūsti par reportieri