"Smells Like Teen Spirit" izaicina "The X Factor"

TVNET/LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: kadrs no video

Atkārtoti tiks izdots Sietlas grandžmūzikas leģendas - grupas "Nirvana" singls "Smells Like Teen Spirit", lai palielinātu dziesmas izredzes kļūt par Ziemassvētku pirktāko singlu Lielbritānijā. Šogad tika sākta kampaņa sociālās komunikācijas vietnē "Facebook", lai panāktu, ka "Smells Like Teen Spirit" kļūtu par Ziemassvētku pirktāko singlu, un nepieļautu, ka topā atkal nonāk kāda no britu talantu šova "The X Factor" dziesmām.

Kā liecina informācija "Nirvana" profilā, šā gada kampaņā iesaistījušies arī paši grupas dalībnieki, atkārtoti izlaižot singlu.

"Mēs izdzirdējām par kampaņu, lai "Nirvana" dziesma "Smells Like Teen Spirit" kļūtu par Ziemassvētku pirktāko singlu Lielbritānijā.

Izskatās, ka ierakstu studija atkārtoti izlaidīs singlu ierobežotā metienā!"

teikts grupas paziņojumā "Facebook" profilā.

Kampaņas autori iedvesmojušies no 2009.gada Ziemassvētku pirktāko singlu topa, kur pēc līdzīgas kampaņas dramatiskā cīniņā uzvarēja amerikāņu alternatīvās grupas "Rage Against The Machine" dziesma "Killing In The Name".

Toreiz RATM 1993.gada singls par 50 000 kopijām apsteidza 18 gadus vecā britu talanta šova "X-Factor" uzvarētāja Džo Makelderija (Joe McElderry) singlu "The Climb". "Killing In The Name" tika pārdots 502 000, bet "The Climb" - 450 000 eksemplāru.

"Rage Against The Machine" atbildē 2010.gada vasarā sniedza bezmaksas koncertu Lielbritānijā.

Kampaņu toreiz sāka britu talantu šova "The X Factor" nīdēji, lai nepieļautu, ka Ziemassvētku topa pirmo vietu jau piekto gadu pēc kārtas ieņemt kāda šova dalībnieka dziesma, tā vietā mudinot mūzikas mīļotājus panākt "Rage Against The Machine" dziesmas "Killing In The Name" uzvaru.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu